کشته شدن 13 مکزیکی در حمله افراد مسلح به کلوپ شبانه+عکس

رکنا به گزارش خبرگزاری رویترز: یک مقام دولتی مکزیک اعلام کرد که این افراد مسلح ناشناس پس از ورود به این مکان در شهر میناتیتلان به دنبال مردی می گشتند و سپس به سوی افراد شلیک کردند. 
گزارش شده است که به دنبال این تیراندازی هفت مرد، پنج زن و یک کودک کشته شدند.

13 مکزیک 2
مقامات دولت مکزیک اعلام کردند، هدف این تیراندازی هنوز مشخص نشده اما گفته می شود این افراد مسلح به دنبال صاحب این کلوب بودند.
هوگو گوتیرز رئیس امور امنیت داخلی در این شهر اعلام کرد که عملیات برای یافتن عوامل این تیراندازی آغاز شده است. شهر میناتیتلان در ایالت ساحلی وراکروز قرار داشته است؛ ایالتی نفت خیر که سالها با چالش خشونت گروههای تبهکاری و فساد مالی دست و پنجه نرم می کند.
آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهوری مکزیگ از زمان به قدرت رسیدن در دسامبر گذشته قول داد تا تدابیر لازم را برای مقابله با سطح حشونت گسترده در این کشور اتخاذ کند.

113 نفر در مکزیک
بیش از 200 هزار نفر از زمان پایان سال 2006 طی خشونتها در مکزیک از جمله درگیری های مرتبط با فعالیت گروههای تبهکاری وهمچنین درگیری گروههای توزیع مخدر با نیروهای امنیتی کشته شدند.
پس از ثبت رکورد بالا خشونت در سال 2018، خشونتها در سال 2019 نیز در این کشور همچنان بالاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 470922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟