حجم ویدیو: 1.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

انتشار تصاویری از وضعیت اسفناک یک بی‌خانمان کلمبیایی که در شرایط بسیار خطرناک به سر می‌برد موجب توجه مقامات محلی و رسیدگی فوری به او شد. این مرد جوان در حالی که مغز او از جمجمه‌اش آویزان بود در خیابان‌های کلمبیا زندگی می‌کرد. "جاناتان سیلوا" از دو سال پیش و بعد از مرگ پدر و مادرش در خیابان‌های منطقه "سولداد" کلمبیا به سر می‌برد.

انتشار یک ویدئو در وبسایت روزنامه محلی El Ambito موجب شد این جوان و وضعیت خطرناکی که در آن قرار داشت در صدر خبر‌ها قرار گیرد. در این ویدئو سیلوا در حالی که یک شکاف بزرگ در پشت سرش ایجاد شده بود و مغز او به راحتی قابل مشاهده بود در حال قدم زدن در خیابان دیده می‌شد. بنا به گزارش این روزنامه سیلوا از بیماری میازیس (myiasis) یا حمله انگلی که در آن لارو‌ها از بافت‌های زنده و مرده بدن تغذیه می‌کنند رنج می‌برد.

این در حالی بود که پلیس محلی کلمبیا اعلام کرد این جوان پیش‌تر و پس از مرگ والدینش سه بار به یک بیمارستان منتقل و حدود ۴۰۰۰ لارو از بدن او خارج شده است. اما سیلوا سپس از بیمارستان فرار کرده و تبدیل به یک بی‌خانمان شد. خاله سیلوا در گفتگو با یکی از خبرنگاران محلی گفت که خواهرزاده‌اش نیاز به درمان فوری دارد و از مسئولان محلی خواست مانع مرگ این جوان شوند. او گفت که خواهرزاده‌اش مانند یک مرده متحرک است و از مسئولان برای درمان بیماری این جوان درخواست کمک کرد.

سرانجام پلیس سیلوا را در یکی از خیابان‌های کلمبیا پیدا کرد و اورژانس پزشکی با تزریق آرام‌بخش این جوان را به یک بیمارستان در شهر "بارانکوئیلا" منتقل کردند. در حالی که سیلوا این بار نیز تلاش کرد از بیمارستان فرار کند، اما با هوشیاری پرستاران و مأموران امنیتی بیمارستان موفق به این کار نشد. هنوز مشخص نیست آیا عمل جراحی بر روی سر این جوان انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟