انفجار مرگبار در پاکدشت / زن جوان زنده به گور شد+ عکس

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پاکدشت گفت: بر اثر نشست گاز و انفجار در یک واحد مسکونی، یک زن پاکدشتی جان خود را از دست داد.

قاسم خواجه حسینی روز یکشنبه اظهار داشت: عوامل سازمان آتش نشانی شهرداری پاکدشت با اطلاع از وقوع حادثه انفجار در یک واحد مسکونی واقع در بلوار کشاورز، سریعاً به محل اعزام شده و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه که به دلیل نشت گاز صورت گرفته بود، یک خانه مسکونی به طور کامل تخریب شده و یک زن جوان، زیر آوار محبوس بود.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم بسیار زیاد آوار و تخریب کامل خانه، عوامل سازمان آتش نشانی با کمک نیروهای جمعیت هلال احمر، نسبت به آوار برداری و نجات احتمالی زن محبوس، اقدام کردند که پس از ساعتی، جسد وی کشف و تحویل عوامل اورژانس شد.

خواجه حسینی تصریح کرد: به دلیل شدت جراحات وارده، این فرد در محل جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: در این حادثه به سه خودوری پژو ۴۰۵، تیبا و ال ۹۰ نیز آسیب وارد شده دو منزل مجاور نیز با ترک خوردگی دیوارها مواجه شده بودند که به ساکنین این دو منزل نیز اخطار مبنی بر عدم سکونت در این واحدها داده شده است.

مدیرعامل آتش نشانی پاکدشت گفت: به گفته کارشناسان شرکت گاز، این منزل فاقد انشعاب گاز بوده و با لوله آب، از منزل مجاور گاز گرفته بود.

کدخبر: 480214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟