توقیف کامیون حامل گاز مایع قاچاق در کرج

به گزارش رکنا، سرهنگ”محمد نادربیگی” گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرآورده های نفتی کارآگاهان پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کرج– قزوین به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی تانکر خودرو متوجه شدند خودرو حامل گاز مایع فاقد مجوز است که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به همراه راننده آن به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی های تکمیلی کارآگاهان مشخص شد تانکر خودرو توقیف شده حامل ۳ هزار کیلوگرم گاز مایع قاچاق است.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که کارشناسان ارزش محموله قاچاق را بیش از ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟