دستگیری کفتار کرونایی در اراک

به گزارش رکنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با جذب مشتری تلفنی، مواد ضدعفونی و دیگر اقلام بهداشتی غیرمجاز را در خیابان به فروش می‌رساند، در عملیات پلیس در اراک دستگیر شد.

یوسف سپهوند  اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در انجام تحقیقاتی از توزیع و فروش اقلام ضدعفونی کننده قاچاق و غیرمجاز از سوی فردی ناشناس در سطح شهرستان اراک مطلع شدند.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس مشخص شد که این فرد، به صورت تلفنی با مشتریان خود در خیابان قرار ملاقات گذاشته و اقدام به فروش اقلام بهداشتی و ضدعفونی می‌کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در تکمیل بررسی‌های میدانی پلیس، این فرد شناسایی و در حین فروش اقلام و تجهیزات پزشکی در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و مقادیری اقلام بهداشتی نیز در بازرسی از خودروی او کشف شد.

سپهوند ادامه داد: با دستور قضائی منزل این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت و در مجموع 107 بطری انواع محلول ضدعفونی کننده، یک هزار و 440 عدد ماسک، 2 هزار و 275 باند و گاز استریل کشف و تحویل نماینده علوم پزشکی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟