کشف بیت‌کویین های میلیاردی در ساری

به گزارش رکنا ، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جدید، پیرامون تحقق شعار جهش تولید و مقابله قاطعانه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر خرید و فروش دستگاه بیت‌کویین در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی استان ۲ متهم به خرید و فروش دستگاه بیت‌کویین را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی این افراد را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات به‌عمل آمده دریافتند، این افراد با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به انتقال و جابجایی دستگاه‌ها می‌کنند.

سردار میرفیضی افزود: با دریافت این اطلاعات و شناسایی محل فعالیت متهمان با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن توقیف خودرو در بازرسی از آن ۲۰ دستگاه و در بازرسی از منزل یکی از متهمان ۱۶ دستگاه بیت‌کویین جمعاً ۳۶ دستگاه کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، عنوان کرد: متهمان پس از دستگیر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و اموال مکشوفه به تعزیرات حکومتی تحویل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟