فیلم لحظه فرار از مرگ در چند صدم ثانیه
حجم ویدیو: 3.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا، مسافری که از یک خودروی متوقف شده در داخل اتوبانی در چین پیاده شده بود با خوش شانسی از دو حادثه رانندگی جان سالم بدر برد. این مرد که هویتش مشخص نشده است در اقدامی خطرناک برای چک کردن خودرو، از ماشین پیاده شده بود. این حادثه در داخل تونل یکی از بزرگراه‌های شهر " کینیوان لینگ " در استان ژیجیانگ چین رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل تونل تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مسافر این خودرو در حالی که از خودروی شاسی بلند پیاده شده و در حال چک کردن لاستیک‌ها است دیده می‌شود. لحظاتی بعد دو خودرو از عقب به این خودرو برخورده کرده و در حالی که او قصد فرار دارد یک خودروی دیگر نیز با فاصله‌ای سانتی متری از کنارش رد می‌شود. سرانجام این مسافر موفق می‌شود خود را به قسمت پارک اضطراری تونل رسانده و جان خود را نجات دهد. این تصادف موجب ترافیک سنگین در داخل تونل و این اتوبان شد. در این حادثه بطور معجزه آسایی هیچ یک از مسافران و رانندگان دچار آسیب نشدند.

بررسی‌های پلیس محلی چین نشان داد که خودروی شاسی بلند دوم به علت عدم رعایت فاصله طولی موجب وقوع این تصادف شده است. همچنین بررسی‌های پلیس چین نشان داد که راننده خودروی اول به علت نقص فنی خودرو مجبور به توقف در داخل تونل شده بود. مسافر این خودرو پس از پیاده شدن قصد قرار دادن تابلوی علامت خطر برای هشدار به سایر رانندگان را داشت که این حادثه رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟