تله پلیس گلستان برای به دام انداختن راهزنان جاده ای

به گزارش رکنا، رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی روز شنبه گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد سرقت به عنف در حاشیه جاده اصلی در حدفاصل روستای آزادگان و کشانک در غرب مانه و سملقان، پلیس وارد عمل شد.

سرهنگ مقصود رستگار افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد، یک راننده به علت خرابی خودرو ناگزیر به توقف و استراحت در این محل شده بود، که چند سارق با سلاح سرد وی را تهدید کرده و اموال وی از جمله ۲ دستگاه گوشی اندروید، یک ساعت طرح اپل واچ، برخی از وسایل و قطعات خودرو، ۲ ساک حاوی لباس و مقداری پول وی را به سرقت برده اند.

دستگیری راهزنان جاده ای آشخانه

وی گفت: ۲ تن از سارقان در عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند و مشخص شد سارق اصلی که با این افراد همکاری داشته در یکی از شهرهای شمالی کشور بر اثر تصادف به بیمارستان منتقل و درگذشته است.

نهم شهریور امسال نیز ۲ سارق که در همین محدوده جاده ای، اموال یک خانواده مسافر در راه مانده را که به علت نقص فنی خودرو خود در مسیر ارتباطی آشخانه - جنگل گلستان زمین گیر شده و سرگرم استراحت بودند، با تهدید و ارعاب به سرقت برده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده بودند.

آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان، وابع در ۴۵ کیلومتری بجنورد، دروازه غربی خراسان شمالی به سمت استان های شمالی محسوب می شود که تا گالیکش، نخستین شهرستان استان گلستان، ۱۵۴ کیلومتر فاصله دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟