42 واحد صنفی همدان به دلیل تخلف بهداشتی پلمب شدند

به گزارش رکنا، دکتر محمد خیراندیش از تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز خدمات دولتی، مطب‌ها، کلینیک‌ها، بانک‌ها، جایگاه‌های سوخت و صنایع با اولویت مشاغل پر خطر خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در همدان، تمهیداتی برای پیشگیری و کنترل این بیماری اندیشیده شده که مهمترین آنها در بخش نظارت و بازرسی است.

رئیس مرکز بهداشت همدان افزود: تیم‌های بازرسی نیز هم اکنون، از ۶ تیم به ۱۴ تیم افزایش یافته است. رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در هفته گذشته ۱۶۴ اخطاریه بهداشتی برای صنایع و جایگاه‌های سوخت صادر شده است، افزود: ۱۴۵ اخطاریه نیز برای مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در اماکن عمومی صادر شده است.

پلمب واحد های صنفی در همدان

خیراندیش با بیان اینکه چهارمین کاروان سلامت در مناطق مختلف شهر به راه افتاده است، گفت: این کاروان با هدف بهره‌گیری از شیوه‌های نوین انتقال پیام‌های بهداشتی به عموم مردم راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر اینکه اعلام وضعیت قرمز از طریق تلوزیون‌ های شهری نیز اطلاع رسانی میشود، گفت: دو واحد نمونه‌گیری "پی‌سی‌آر" نیز در مراکز خدمات جامع سلامت مریانج و قهاوند راه‌اندازی شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از برگزاری ۸ جلسه با دعوت از روئسای اتحادیه‌های صنفی و اولویت مشاغل پر خطر خبر داد و گفت: نانوایان، آرایشگران زنانه، چلوکبابی و رستوران‌ها، مجمع دفاتر پیش خوان، اغذیه و آبمیوه‌فروشی جزء صنوفی است که خطر انتقال ویروس در آن بالا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟