انهدام باند سارقان حرفه‌ای با 6 فقره سرقت در زهک

به گزارش رکنا، سرهنگ "آیت الله قره گوزلو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه درسطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زهک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ عضو یک باند حرفه‌ای و سابقه دار که اقدام به انجام این سرقت‌ها می‌کردند، شدند.

کشف 6 فقره سرقت در شهرستان زهک

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه این متهمان در یک عملیات ضربتی هر ۵ عضو این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه، یک قبضه اسلحه شکاری، یک دستگاه شوکر، ۳۵ عدد گوشی تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ قره گوزلو افزود: این افراد در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ۶ فقره سرقت مغازه در شهرستان زهک اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: مالکان واحد‌های تولیدی با رعایت نکات پیشگیرانه از جمله مجهز نمودن محل کسب خود به دزدگیر و دوربین مداربسته و استفاده ازقفل‌های استاندارد می‌توانند نقش مهمی در پیشگیری از سرقت‌ها داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟