کشف محموله افیونی در کرمان

به گزارش رکنا ،  فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۹۵۴ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر در شهرستان‌های شرقی این استان خبر داد و گفت: در این راستا ۷۹۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۱۵۶ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف شده است.

 سردار سرتیپ دوم ستاد عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای کشف 950 کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمان سه متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد.
وی خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر از استان های شرقی به سمت مرکز کشور مطلع شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: ۱۱۲ تن مواد مخدر طی سال جاری در استان کرمان کشف شده و امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰ تن افزایش کشفیات را شاهد هستیم.
سردار ناظری همکاری مردم را یکی از مولفه های اصلی افزایش کشفیات مواد مخدر دانست و تصریح کرد: به قاچاقچیان هشدار می دهیم ماموران پلیس کرمان اجازه تردد و خودنمایی به قاچاقچیان را نخواهند داد و محورهای این استان مسیر امنی برای آنها نخواهد بود.
وی گفت: توصیه پلیس این است که قاچاقچیان مواد مخدر دست از کارهای خود برداشته و به ارتزاق حلال آورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟