انهدام باند سارقان منزل در ساوجبلاغ

به گزارش رکنا، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندیدن فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس که پلاک سرقتی بر روی آن نصب بوده در گروه‌های ۳ نفره، واحد‌های طبقه اول ساختمان‌ها را که خالی از سکنه هستند شناسایی کرده و سپس با شیوه بالکن روی وارد منازل شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا و لوازم برقی می‌کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هر ۳ سارق شدند و با بررسی سوابق آن‌ها مشخص شد نامبردگان سوابق متعدد سرقت و اوباشی گری را در پرونده خود دارند.

کشف 18 فقره سرقت در ساوجبلاغ

او با بیان این که کارآگاهان رد سارقان را در استان مازندران زدند، افزود: در ادامه کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جزء بیان حقیقت در پیش روی خود ندیدند و به ۱۸ فقره سرقت منزل در شهر هشتگرد ساوجبلاغ اقرار کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان، گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس به هر نحوی بخواهد این امنیت را مخدوش کند، به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟