شناسایی انبار لواز آرایشی و پزشکی قاچاق در جنوب تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب گفت: ماموران گشت پنهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات پلیسی در 2 عملیات منسجم در محدوده خیابان شوش و انباری در شهرری موفق به کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق شدند.

کشف انبار کالای قاچاق خارجی

وی افزود: ابتدا در خیابان شوش غربی مقابل یک باربری که در آن هم بسته بود، مشاهده شد تعداد دو دستگاه وانت که حامل کالای خارجی قاچاق می باشند پارک بوده و زمانی که به رانندگان مراجعه کردند، در بازرسی از خودروها مشاهده شد مقادیری لوازم آرایشی بود.

سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: پس از تحقیقات از مالکان وانت ها آن ها مدعی شدند که کالاها را در انباری واقع در کهریزک ، مهدی آباد، خیابان یادگار امام (ره)، بارگیری کردیم و قرار بود در این باربری تخلیه کنیم و هیچگونه اسناد و مدارکی در اختیار نداریم و مقادیری کالا نیز در انبار موجود می باشد.

وی افزود: پس از هماهنگی انجام شده مامورین با همکاری رانندگان به محل انبار مراجعه و پس از دق الباب فردی در جلوی در حاضر و پس از تفهیم نوع ماموریت و مجوز قضایی وارد محل شده که مشاهده شد مقادیری کالا شامل لوازم آرایشی و الکترونیکی و پزشکی و غیره در محل موجود است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: پس از انجام تحقیقات از متصدی انبار، وی بیان داشت که این کالاها با هماهنگی فردی در این محل تخلیه شده که در ادامه و در بازبینی از فیلم های دوربین مداربسته انباری مشخص شد که کالاها توسط تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی در ساعت ۰۴:۳۰ صبح در انبار تخلیه شده و پلاک خودروها نیز خوانا نبوده است.

وی افزود: در ادامه نیز طی تماس تلفنی با مالک کالاها نامبرده از حضور در محل خودداری کرد، لذا با هماهنگی انجام شده کالاها توسط 4 وانت به مقر پلیس منتقل و در شمارش صورت گرفته کالاها شامل ۲۸۸۶۶۴ عدد لوازم آرایشی (کاشت ناخن و ناخن مصنوعی ) ، ۱ دستگاه بیت کوئین ، ۱۲۴ دستگاه لوازم الکترونیکی ، ۶ دستگاه لوازم پزشکی ، ۱۹۰ عدد لوازم جانبی موبایل محصول کشورهای چین و کره به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال ریال بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 636781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟