مرگ دلخراش مرد 37 ساله در بزرگراه حکیم

معاون ترافیکی پلیس راهور از تصادف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا با عابر پیاده در بزرگراه "حکیم" خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه رانندگی عابر پیاده فوت کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید اکبری اظهار داشت : ساعت 07:20 صبح امروز وقوع یک فقره تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان حکیم بعد از پل باکری در لاین کندرو به پلیس راهور اعلام که مشخص شد یک دستگاه سواری هیوندا که در این مسیر در حال حرکت بوده با عابر پیاده ای که منتظر سوار شدن به خودرویی دیگر بوده، به شدت برخورد کرده است.

وی عنوان کرد: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 27 پلیس راهور فاتب در صحنه حادثه حاضر می شوند و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام می کنند.

سرهنگ اکبری ادامه داد : در این حادثه متاُسفانه عابر پیاده مذکر حدود 37 ساله بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می کند

این مقام پلیسی افزود : علت این حادثه سبقت غیر مجاز و عدم توجه به جلو از سور راننده هیوندا بوده که کروکی این تصادف تنظیم و به کلانتری مربوطه تحویل داده شد .

وی به رانندگان توصیه کرد: همیشه و در همه حال توجه به جلو را مد نظر قرار داده و از سبقت از سمت راست پرهیز نمایید تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 654611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟