سارق مغازه های داراب به پایان خط رسید

سارق مغازه های موبایل فروشی در "فورگ" داراب دستگیر شد.فرمانده انتظامی "داراب" از دستگیری سارق مغازه‌های موبایل فروشی و کشف 14 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کیس و فلش مسروقه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ" علیرضا نوشاد"  بیان کرد: در پی وقوع 2 فقره سرقت از مغازه‌های موبایل فروشی در بخش "فورگ" داراب، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
به گزارش رکنا، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی، موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، 14 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کیس و فلش مموری کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
سرهنگ "نوشاد" با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، اظهار داشت: همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش موثری در برقراری امنیت داشته و از شهروندان انتظار داریم ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از سرقت، در صورت وقوع یا اطلاع از موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟