تصادف خونین  اتوبوس با ال نود / صبح امروز در تهران رخ داد

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری شدید اتوبوس با سواری ال نود در محدوده خیابان یمن و ایجاد ترافیک در این محدوده خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مجید رنجبر" عنوان کرد: در ساعت ۰۸:۰۵ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف در مسیر ابتدای بزرگراه چمران محدوده یمن به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: راننده اتوبوس به علت عدم توجه به جلو با سواری ال نود برخورکرده و چون دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده در همان لاین میانی بزرگراه از حرکت باز می ایستد.

سرهنگ رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد با حضور تیم کارشناسی منطقه ۱ پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار سواری ال نود با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه اتوبوس به علت عدم توجه به جلو نسبت به سواری ال نود مقصر شناخته شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟