عکس جنازه مرد تهرانی / راننده فراری با عذاب وجدان بازگشت

راننده رانا پس از تصادف مرگبار از محل فرار کرد اما خیلی زود به صحنه جرم بازگشت و خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت 22:10 شب گذشته و در مسیر شمال به جنوب آیت الله سعیدی قبل از مترو آزادگان ، خودروی سواری فراری( رانا ) با عابر پیاده ای که در حال عبور از این محدوده بوده بشدت برخورد می کند.

تصادف مرگبار با مرد 70 ساله

وی افزود : پس از این برخورد متاسفانه عابر پیاده 70 ساله بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می کند.
مومنی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 18 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند .
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ : پلیس مشغول بررسی حادثه و استماع مشاهدات شاهدین صحنه حادثه و اورژانس نیز در حال اقدامات خود بود که راننده رانا که از محل با خودروی خود متواری شده بود به محل حادثه بازگشت و مدارک خود را ارایه داد .
وی افزود : قطعا اگر این راننده از محل متواری شده و بازنمی گشت مشمول قانون تشدید مجازات می شد ولی با برگشت و اعلام حضور در صحنه حادثه ، ضمن قید این اقدام وی جهت اطلاع مرجع قضایی ، پرونده جهت رسیدگی بیشتر تحویل عوامل کلانتری گردید .
سرهنگ موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاههای عابر پیاده و یا از پل های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 689606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟