دستگیری متهمان پرونده اختلاس در اراک

به گزارش رکنا، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" گفت:‌ با ارجاع پرونده ای از دادسراهای عمومی و انقلاب یکی از شهرستان های استان به پلیس در خصوص وقوع جرائم اقتصادی در یک شرکت گردشگری و آبدرمانی،‌ تیمی مجرب از ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس شهرستان، تحقیقاتی تخصصی را برای بررسی موضوع شروع کردند.

وی اظهار داشت:‌ با هماهنگی های انجام شده با مرجع قضائی، مدیر عامل شرکت به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر شد و در اختیار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت و تحقیقات پلیس طی برگزاری جلساتی تخصصی با کارشناسان سازمان بازرسی در این خصوص آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در ابتدای تحقیقات، ‌متهم پرونده سعی بر انکار هر گونه ارتکاب جرم و تخلف در این پرونده داشت که با پیگیری ها و تحقیقات شبانه روزی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان،‌ مستندات و مدارکی از اختلاس ،‌ارتشاء و تبانی در مناقصه های دولتی از سوی متهم پرونده به دست آمد.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه گفت:‌ با پیگیری های انجام شده، تعداد 4 نفر از افرادی که تحت عناوین مختلف با متهم اصلی پرونده در ارتکاب جرایمی چون رشاء و ارتشاء، تبانی در معامله و عقد قرارداد بدون برگزاری مناقصه دولتی و ارائه رسیدهای صوری پرداخت برای انجام پیمانکاری، مشارکت داشتند،‌دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی در ادامه بیان داشت:‌ سرانجام این پرونده با عناوینی چون 100 میلیارد ریال تبانی در معاملات دولتی، 19 میلیارد ریال ارتشاء و 14 میلیارد ریال اختلاس تکمیل شد و به همراه متهمان این پرونده، جهت پیگیری قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟