باند شکار وحوش در جغتای متلاشی شد

به گزارش رکنا، سرپرست حفاظت محیط زیست جغتای افزود: با کسب اخباری مبنی بر فعالیت باند کشتار حیات وحش در جغتای متلاشی شد یک باند حرفه‌ای شکار غیرمجاز جانوران وحشی در یکی از روستا‌های جغتای، موضوع در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست جغتای و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت.

مدثر تیموری افزود: با رصد فعالیت برخی از اعضای باند، مامورین به اطلاعاتی مبنی بر شکار پستانداران وحشی در منطقه شکار ممنوع زرقان دست یافتند.

وی ادامه داد: با دستور دادستان جغتای دستگیری شکارچیان و حامل گوشت‌ها که شامل ۳ مرد و یک زن بودند در دستور کار مامورین قرار گرفت که یکی از شکارچیان متواری، اما سایرین دستگیر و پس از انجام تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

تیموری افزود: در بررسی گوشت‌های مکشوفه از متهمین اجزای ۴ راس قوچ و میش وحشی کشف و ضبط شد و با توجه به فصل زادآوری حیات وحش و سرنوشت نامعلوم دو بره میش وحشی، محیط زیست از متهمین برای ۶ راس قوچ و میش و بره وحشی شکایت کرد.

به گفته وی، علاوه بر کشف گوشت ها، از متهمان یک قبضه سلاح گلوله زنی کالیبر ۳۰۸ غیرمجاز که به طرز ماهرانه‌ای در ارتفاعات مخفی کرده بودند، کشف و ضبط شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟