دستگیری سارق مشتری بانک‌ها در کمیجان / پرونده ای با 9 فقره دزدی

به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید فراهانی" گفت: در پی اعلام گزارش‌هایی در خصوص سرقت پول از مشتریان بانک‌ها توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری در لحظاتی بعد از خروج آن‌ها از شعبه بانک ها، بررسی تخصصی موضوع از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شد.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کمیجان با بررسی دقیق صحنه سرقت، عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی کمیجان در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی، موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان که با خودروی سواری با پلاک جعلی، در جلوی یکی از بانک‌های این شهرستان حضور داشت، شدند.

سرهنگ فراهانی با اشاره به کشف تعدادی پلاک‌های جعلی و نیز لوازم سرقتی خودرو در بازرسی ماموران از داخل خودروی سارق دستگیر شده بیان داشت: این سارق سابقه دار که ساکن یکی از استان‌های جنوبی کشور است، در بازجویی‌های فنی پلیس به ۹ فقره سرقت وجه نقد از مشتریان بانک ها، با کمک دیگر همدستش، اعتراف کرد.

او با اشاره به برنامه ریزی پلیس برای دستگیری دیگر همدست سارق دستگیر شده عنوان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ فراهانی در پایان با تاکید بر اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس در کشف جرائم، افزود: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و بی تردید خدمتگزاران مردم در عرصه امنیت اجتماعی، بدون کوچکترین اغماض با تمامی افرادی که به اشکال مختلف قصد ناامنی روانی و اجتماعی افراد جامعه را داشته باشند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟