کشف بزرگترین محموله افیونی در درگیری پلیس با قاچاقچیان مسلح

قاچاقچیان مسلح در سیستان و بلوچستان به دام پلیس افتادند. سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان اقدام به تیراندازی به سوی مأموران کردند.

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 412کیلو مواد افیونی در درگیری با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "سیب و سوران" و "خاش" با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "سیب و سوران" به شهرستان "خاش" و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

انهدام باند قاچاقچیان مسلح در سیستان و بلوچستان

وی افزود: عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با 4 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت نیسان در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی روستای "داد محمد" خاش بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل فراری شدند.

دستگیری 4 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

وی بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، با آتش پر حجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها، یک تن و 412 کیلو مواد افیونی را شامل 930 کیلو و 570 گرم تریاک، 425 کیلو و 650 گرم حشیش، 29 کیلو و 730گرم شیشه و 26 کیلو و 950 گرم هروئین کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، 2 قبضه سلاح کلاش با 65 تیر جنگی بهمراه 2 دستگاه بی سیم دستی کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری افراد فراری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟