مصدوم شدن دو مرد جوان در حادثه واژگونی خودروی سواری

تصادف خودروی سواری در جنوب پایتخت منجر به مصدوم شدن دو مرد جوان شد. این تصادف در خیابان رجایی تهران رخ داد.

به گزارش رکنا، شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری در شمال به جنوب خیابان رجایی، بعد از سه راه ترانسفور خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را در ساعت 23:33 دقیقه دیشب به محل حادثه اعزام کرد.

بنا بر اظهار محمود آقامیرزایی فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به همراه دو سر نشین، در خیابان رجایی در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از برخورد با جدول حاشیه خیابان واژگون شد.

واژگونی خودرو در خیابان رجایی تهران

وی ادامه داد: خودرو پس از واژگون شدن، با درختان و دیوار حاشیه خیابان برخورد کرد و در نهایت متوقف شد که در پی وقوع این حادثه هر دو سرنشین خودرو که دو مرد 20 و 25 ساله بودند دچار مصدومیت شدند.

 این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که مصدومین توسط سرنشینان خودروهای عبوری از خودرو خارج شدند، تصریح کرد: آتش نشانان پس از بازدید و بررسی اولیه و اطمینان از عدم وجود افراد محبوس شده در داخل خودرو، اقدام به چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر کرده و با استفاده از ابزار مخصوص، نشت سوخت خودرو را برطرف کردند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل، خودرو را با استفاده از جرثقیل به حالت اولیه بازگردانده و پس از انتقال به حاشیه امن خیابان، خودرو را جهت بررسی علت بروز این حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

کدخبر: 699520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟