دو زن و یک مرد، اعضای باند سرقت های سریالی شرق پایتخت

سرهنگ رضا بستو، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی و موبایل قاپی که موجی از نارضایتی را در بین ساکنان شرق پایتخت ایجاد کرده بود؛پرونده ای در این رابطه در کلانتری 144جوادیه تهرانپارس تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیمی از کارآگاهان این یگان مسئولیت رسیدگی به پرونده را به عهده گرفته و تحقیقات پلیسی خود را آغاز کردند،افزود:در خلال تحقیقات صورت گرفته در خصوص شگرد سارقان مشخص شد شیوه متهمان در سرقت های سریالی به این صورت بوده که راکب(پسرجوان) و ترک نشین (دختر جوان) با یک دستگاه موتورسیکلت ضمن پرسه زنی در خیابان های جشنواره،دماوند،امین و فرهنگسرا ، طعمه های خود را از بین خانم های جوان انتخاب و به بهانه پرسیدن آدرس و یا بهانه های دیگر در یک چشم به هم زدن اقدام به کیف قاپی و یا موبایل قاپی می کنند.

سرهنگ بستو ادامه داد:سارقان پس از موبایل قاپی با یکی از شماره های داخل گوشی مالباخته تماس می گرفتند و به طرق مقابل اعلام می داشتند که به مالک خط بگویید تا با ما تماس بگیرد در ادامه پس از تماس مالباخته با گوشی خود در ازای استرداد موبایل تقاضای دریافت وجه نقد می کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: با رمز گشایی از اطلاعات بدست آمده شمارش معکوس برای به دام انداختن متهمان پرونده آغاز و تیمی از عوامل تجسس پس از بررسی های تخصصی و تحقیقات شبانه روزی موفق شدند ساعت 10  و 9دقیقه صبح روز 31شهریورماه یکی از سارقان را در خیابان امین طی یک عملیات ضربتی درحالی که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت طرح هندا مشکی رنگ بود،دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های انجام شده خود را "مهدی" 30ساله معرفی و در تحقیقات پلیسی و با بررسی های فنی تخصصی ، همدستان خود را به نام های "اکرم" 30 ساله و "اعظم"26 ساله ساکن خیابان مخابرات معرفی کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت با بیان اینکه با اطلاعات بدست آمده از متهم همدستان وی نیز در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند،اظهار داشت:هر سه متهم در مواجهه حضوری با شکات و مالباختگان شناسایی و در نهایت به بیش از 30 فقره کیف قاپی و موبایل قاپی از خانم های جوان معترف شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فاتب در پایان با اشاره به اینکه برابر تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهمان پرونده به دلیل چندین مورد کیف قاپی در شهر بومهن و رودهن تحت تعقیب پلیس آگاهی ویژه شرق تهران هستند،خاطرنشان کرد:پرونده این سارقان به دستور بازپرس دادسرای ناحیه چهار شهر تهران جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تلفن همراه پمپ بنزین را آتش زد+ عکس

سگ های ولگرد کودک 5 ساله را در سلطان آباد تکه تکه کردند

متهم پای پلیس را گاز گرفت و مامور او را به شدت تنبیه کرد + فیلم وعکس

فرشید در 13 سالگی و در خانه مادربزرگ مرا باردار کرد

رفتار بی شرمانه 4 پسر با دختر جوان در خیابان / متهم چهارم هنوز فراری است

این 2 دختر فقط به بوق خودروهای شاسی بلند می خندیدند

ازدواج بازیگر معروف زن با مردی که 27 سال از او بزرگتر است! +عکس

خداحافظی عجیب بازیگر سرشناس سریال های طنز از تلویزیون +عکس

 

کدخبر: 225263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟