تهدید عجیب پدرِ ملی‌پوش دوومیدانی برای حمایت مسئولان ورزش از پسرش

به گزارش رکنا، اوایل بهمن ماه سال گذشته بود که دو پرتابگر دیسک کشورمان یعنی حسین رسولی و بهنام شیری برای برپایی اردوی آماده سازی سه ماهه راهی کشور بلاروس شدند تا خود را زیر نظر یک مربی خارجی آماده مسابقات کسب سهمیه المپیک کنند، اما شیوع ویروس کرونا اردوی آنها را تحت تاثیر قرار داد و عدم بازگشت رسولی یکی از این ملی پوشان به ایران نیز حواشی زیادی به وجود آورد.

رسولی اگر 6 ماه در بلاروس بماند، به سکوی المپیک هم می‌رسد

در حالی که بلیت برگشت به ایران این دو ورزشکار فراهم شده بود و باید به کشور باز می گشتند، اما رسولی تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد و بحث ازدواج و ماندن در این کشور را مطرح کند. رسولی که سابقه قهرمانی در جوانان آسیا را دارد و مدتی را در ایران بدون مربی و توجه کار می‌کرد، راهی بلاروس شد تا شاید بتواند سهمیه ورودی المپیک 2020 را کسب کند، اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را تغییر داد و در نهایت به اینجا ختم شد که او فعلا ماندن در آن کشور را به بازگشت به ایران ترجیح داده است.

هرچند فدراسیون تمام تلاش خود را برای بازگرداندن رسولی به کار گرفت، اما ظاهرا پدر او بدش نمی‌آید که پسرش در این کشور بماند و تمرین کند. پدر رسولی معتقد است در ایران شرایط تمرین، اردو و مربی برای وی فراهم نیست و اگر 6 ماه در بلاروس بماند، سهمیه را کسب می‌کند و حتی به سکوی المپیک هم می‌رسد.

پدر این پرتابگر دیسک تلویحا بحث تغییر تابعیت را هم مطرح و مسئولان ورزش کشور را تهدید می کند که اگر مدال می‌ خواهند باید رسولی را حمایت کنند. او بحث عدم اعتماد و زیر پا گذاشتن قوانین را رد می‌کند و معتقد است چون پسرش استعداد دارد باید حمایت شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟