شیما چند پسر را به محل ملاقات با خسرو فرستاد / خسرو اصرار به ادامه ارتباط داشت و ...

به گزارش رکنا، ساعت 12:45 دقیقه 16 مهر ماه سال گذشته ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران در جریان مرگ پسر جوانی به نام هوشنگ در بیمارستان قرار گرفتند و کارآگاهان با حضور در بیمارستان پی بردند که مقتول در یک درگیری خونین هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

بدین ترتیب کارآگاهان به دستور بازپرس ویژه قتل Murder برای دستگیری عامل این جنایت Crime وارد عمل شدند و برادر مقتول که از ناحیه دست مجروح شده بود افراد دیگر در این درگیری را لو داد و مشخص شد که مردی به نام خسرو دست به این قتل زده است.

9027387

در این مرحله خسرو بازداشت شد و ماموران پی بردند که وی چندی پیش با یکی از همکارانش به نام شیما طرح دوستی ریخته و زمانیکه برای دیدن دختر جوان پای در محل قرار گذاشته با چند پسر جوان درگیر شده و این جنایت خونین رقم خورده است.

در گام بعدی شیما هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: مدتی بود که با خسرو دوست شده بودم اما خیلی زود تصمیم گرفتم دوستی مان را پایان دهم که از همان روز خسرو مرا تهدید می کرد تا اینکه روز حادثه Incident با من تماس گرفت و دوباره با عصابنیت مرا تهدید کرد و خواست تا به دیدنش بروم.

وی افزود: از تهدیدهای خسرو خسته شده بودم به همین خاطر ماجرا را با نامزد خاله ام در میان گذاشتم و قرار شد هوشنگ به جای من در محل قرار حاضر شود و زمانیکه هوشنگ با خسرو روبرو می شود با هم درگیر شده و هوشنگ در این ماجرا به قتل رسید.

قتل هواخواه

با اعترافات شیما و عامل جنایت به درگیری مرگبار بازسازی صحنه قتل صورت گرفت و بازپرس پرونده پس از صدور کیفرخواست پرونده را به اظهار نظر ارجاع داد اما با توجه به ایراداتی که در پرونده وجود داشت بار دیگر پرونده درگیری مرگبار مزاحم جوان به شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

مزاحم دختر جوان

بنا به این گزارش، نسرین مرادی دادیار شعبه 5 بازپرسی دادسرای امورجنایی پس از بازجویی های دقیق از شیما و برادر قربانی دستور بازسازی مجدد صحنه جرم Crime را صادر کرد و پرونده با رفع ابهامات برای صدور کیفرخواست به شعبه اظهار نظر ارجاع شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بازسازی صحنه

2ثق3

کدخبر: 232329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟