این 2 زن را می شناسید / پلیس تهران در تعقیب آن ها است+عکس

به گزارش پرونده، مرد نمایشگاهداری پرده از سرقت عجیب خودرویی در برابر چشمانش برداشت.

وقتی این مرد با دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران پیش روی ماموران اداره دوم پلیس آگاهی ایستادگفت: "ساعت 7غروب دو زن جوان با ظاهری آراسته داخل نمایشگاه شدند ؛ پس از مدتی ، آنها پرسیدند : "آیا ریوی پارک شده در بیرون نمایشگاه فروشی است ؟"که من پاسخ دادم : "فروشی است". آنها از من درخواست بازدید ریو را کردند و من نیز برای نشان دادن خودرو با آنها از نمایشگاه خارج شده و به سمت ریو رفتیم .

وی افزود:نزدیکی های ماشین که رسیدیم ، سوئیچ را به آنها دادم تا خودشان پشت فرمان نشسته و خودرو را تست کنند و پس از بازدید خودرو ، به همراه این دو زن از ماشین پیاده شده و به داخل نمایشگاه بازگشتیم .

مرد نمایشگاهدار گفت: پس از توافق بر سر قیمت ماشین که 27 میلیون و 500 هزار تومان بود، این دو زن با بیان این که تا 5 دقیقه دیگر برای خرید خودرو باز خواهند گشت از نمایشگاه خارج شدند ؛ هنوز دقایقی از خروج این دو زن از نمایشگاه نگذشته بود که مرد جوانی ابتدا نگاهی کوتاه به داخل نمایشگاه کرد و پس از آن سوار خودرو ریو شد و آن را سرقت کرد " .

تیم پلیسی که داستان عجیب این سرقت را شنیده بود برای به دست آوردن ردی از دزدان به بررسی تصاویر دوربین مداربسته داخل نمایشگاه پرداخت و پی برد که این دو زن جوان در یک لحظه با استفاده از غفلت مرد نمایشگاهدار اقدام به سرقت سوئیچ ریو کرده و با خروج از نمایشگاه ، سوئیچ را به مرد جوانی تحویل و خودشان با یک خودروی کرایه ای از محل گریختند و همدست آنها نیز به راحتی اقدام به سرقت ریو کرده است .

بنابه این گزارش: در ادامه رسیدگی به این پرونده و برای شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت دادیار پرونده خواستار انتشار عکس های دو زن تبهکار شد تا کسانیکه اطلاعاتی از سرنوشت و مخفیگاه آنان دارند در تماس با شماره 51055603 در اختیار ماموران اداره دوم پلیس آگاهی تهران قرار دهـند " .

کدخبر: 253036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟