با دوستم مینا در حال درس خواندن بودیم که مصطفی کلید را به در آپارتمان انداخت و ... +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز 24 اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 102 پاسداران در جریان یک سرقت Stealing  خانه قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات بیشتر در محل سرقت که در خیابان بوستان نهم خیابان پاسداران قرار دارد حاضر شدند.
مرد صابخانه در گام نخست هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: ساعت 19:30 دقیقه پس از اینکه درها را قفل کردم همراه خانواده ام به بیرون از خانه رفتیم و ساعت 23:30 دقیقه زمانیکه به خانه بازگشتیم با بهم ریختگی وسایل داخل خانه روبرو شدیم.
وی افزود: در بررسی از خانه متوجه دزدیده شدن طلا، جواهرات ، 10 سکه بهار آزادی، دلار و یک میلیون و 400 هزار تومان پول شدیم.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 44 برای دستگیری عامل این سرقت میلیونی وارد عمل شدند.
کارآگاهان در این مرحله با توجه به اینکه درهای ورودی ساختمان بدون تخریب قفل تخریب باز شده است تحقیقات میدانی خود را از دیگر اهالی این ساختمان 4 آغاز کردند و مشخص شد که دیگر واحدهای این ساختمان نیز هدف دستبرد قرار گرفته است.
ماموران در این مرحله پی بردند که اهالی ساختمان دسته کلیدهایشان ناپدید شده یا آنها را پشت درهای ورودی واحدهای خود جا گذاشته اند و اما هیچ یک از آنها اقدام به تعویض قفل در خانه هایشان نکرده اند.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که عامل سرقت ها چند بار قصد ورود به خانه ها را داشته اما زمانیکه متوجه ورود اهالی خانه شده است به سرعت در را بسته و پا به فرار Escape  گذاشته است و این در حالی بود که نگهبان ساختمان در این صحنه ها ادعا می کرد که هیچ کسی به ساختمان رفت و آمد نداشته است.
فرضیه نخست برای ماموران همدستی نگهبان ساختان با دزد The Thief  خانه بود اما در بازجویی از وی هیچ سرنخی به دست نیامد و این مرد بی گناه شناخته شد.
دختر یکی از اهالی ساختمان در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: ساعت 20 با دوستم مینا در خانه سرگرم درس خواندن بودیم که ناگهان متوجه صدای انداختن کلید روی در خانه شدیم که به آرامی خودم را به پشت در رسانده و در حالیکه از چشمی در راهرو نگاه می کردم دیدم که مرد جوانی در حال امتحان کردن کلیدهای در دستش است و قصد ورود به خانه را دارد که در این لحظه به سرعت در را به رویش باز کردم که مرد جوان با دیدن من به سرعت به طبقات پایین رفت و پا به فرار گذاشت.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که پسر سازنده ساختمان یکی از متهمان سابقه دار به نام مصطفی 36 ساله است که دو بار به خاطر سرقت خانه و تهدید دستگیر شده است.
در این مرحله کارآگاهان تصویر مصطفی را پیش روی دختر جوانی که دزد خانه شان را مشاهده کرده بود قرار دادند که این دختر با مشاهده تصویر مصطفی اعلام کرد که وی همان مرد کلید به دستی است که قصد سرقت از خانه شان را داشت.
در این مرحله مصطفی که دستگیر و در بررسی از مخفیگاهش 22 دست کلید به دست آمد.
مصطفی در اعترافاتش گفت: در بعضی موارد دسته کلید هایی را که پشت درب جا مانده برداشته و پس از چند روز سرقت خود را انجام می دادم اما در بیشتر سرقت ها ، در زمان تحویل ملک به مالباختگان یک عدد از کلیدهای ورودی واحدها را برای خود بر می داشتم و پس از مدتی ، در فرصتی مناسب اقدام به سرقت طلاجات و وجوهات نقد داخل منازل می کردم " .
در ادامه رسیدگی به پرونده ، خریدار طلاجات مسروقه در منطقه نارمک شناسایی ، کارآگاهان به یک مغازه طلافروشی در نارمک مراجعه کردند ؛ مالک طلافروشی ضمن شناسایی متهم صراحتا اعلام کرد که مقادیری طلا و جواهرات را از متهم خریداری کرده اما از سرقتی بودن آنها اطلاع نداشته است .
مالک طلافروشی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : با توجه به اینکه مصطفی و خانواده اش را می شناسم و او و خانواده اش از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار هستند ، به هیچ عنوان تصور نمی کردم که او اقدام به فروش طلا و جواهرات مسروقه به من کرده باشد .
سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترف صریح متهم به انجام تمامی سرقت ها از مالباختگان ، تحقیقات جهت کشف و استرداد سایر طلاو جواهرات مسروقه و همچنین شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دختر خاله ام می خواهد از ارتباط های من با همکارانم به شوهرم بگوید و ...

راز ارتباط زن شوهردار با شایان در حاشیه قتل نگبهان یک موسسه خیریه لو رفت + عکس

قتل ناموسی در بلوار ابوذر تهران

شوهرم را دوست نداشتم / از روزی که ساسان را دیدم همه چیز تغییر کرد و ...

اسیدپاشی به پسر 19 ساله درنیمه شب چهار شنبه تهران + عکس

سقوط وحشتناک کودک ۵ ساله از تراس خانه در گرگان

بلای وحشتناکی که در شمال بر سر فاطمه 23 ساله آمد

درگیری گسترده در شهرک مهدیه / نیروهای چند کلانتری به محل اعزام شدند + عکس

اعترافات تروریست داعشی در آبادان

با دوستم مینا در حال درس خواندن بودیم که مصطفی کلید را به در آپارتمان اندخت و ... +عکس

فیلم لحظه دستگیری شاکر هدوله مسئول اطلاعات داعش + عکس

حمل گاو با خودروی سواری + عکس

شرور معروف تهران پارس از ترس زندان غش کرد!

پنبه حلیم در گلوی مردی در رودهن گیر کرد !

مادر زنم مدام می گفت اگر سمیه را به پسرخاله اش می دادم ...

دردسر ارتباط کثیف مستاجر زن با پسر صاحبخانه

دستگیری کوچولوی 51 ساله در مشهد

 

کدخبر: 274909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟