دزدی هالیوودی مرد 70 ساله مشهدی /  اسیدپاشی برای سرقت از طلافروشی + عکس

به گزارش رکنا ، این دزد اعترافات عجیب کرد و گفت: من هرگز فکر نمی کردم ا زود دستگیر شوم ! فیلم های پلیسی زیاد می دیدم تصمیم گرفتم یه شبه پولدار شوم.

عقربه های ساعت از ۱۶ و۳۰ دقیقه ۲۸ فرودین گذشته بود که ناگهان صدای آژیر در یکی از خیابان های گوهردشت کرج رهگذران را به سمت خود کشاند. خیلی زود گشت کلانتری رجایی شهر سررسید و هنوز کسی نمی دانست داخل مغازه طلافروشی قدیمی چه خبر است.

 جمعیت هر لحظه بیشترو بیشتر شد تا اینکه چند افسر پلیس از داخل مغازه بیرون آمدند درحالیکه به یک پیرمرد دستبند زده بودند کسی باورش نمی شد که این پیرمرد که صورتش را با نقاب سیاه پوشانده بود ودستکش هم داشت دزد اسیدپاش طلافروشی باشد .

کمی بعد تیم پزشکی در محل حضور یافت و صاحب مغازه که از ناحیه دست دچاراسید سوختگی،شده بود به بیمارستان شهید مدنی منتقل شد.

سردار حمید هداوند رئیس پلیس استان البرز درباره این پرونده گفت: دزد اسیدپاش بلافاصه برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .

وی افزود: بررسی‌های اابتدایی پلیس حاکی از این بود که سارق یک مرد ۷۰ ساله است که ضمن اقدام به اسید پاشی به سمت صاحب یک طلافروشی قصد سرقت را داشته که با فعال سازی سیستم های امنیتی طلافروشی این دزد پیر در داخل مغازه محبوس شده و متعاقب آن توسط عوامل کلانتری ۱۵ رجایی شهر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: تجهیز اصناف به سیستم های امنیتی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش و ارتقای امنیت واحدهای صنفی داشته باشد.

سرهنگ حکمت شجاعی سرپرست پلیس آگاهی استان البرز نیز به خبرنگار ایران گفت:متهم پس از بازجویی به جرم خودش اعتراف کرد این متهم که فاقد سابقه کیفری است دارای بیماری ذهنی و کهولت سنی  است از کیفی که به همراه او بوده یک بطری اسید یک چاقو و یک دستبند پلاستیکی کشف شده است.

خوشبختانه آثار سوختگی صاحب طلافروشی شدید نبوده وبه صورت سرپایی درمان شده است.

کدخبر: 887294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟