آخرین خبر از پرونده کشف جسد زنانه در خزانه /  3 زن و مرد چرا بازداشت شدند؟

به گزارش رکنا، صبح روز یکشنبه 4 تیرماه امسال اهالی محله خزانه با یخدان یونولیتی مواجه شدند که در گوشه ای رها سازی شده بود.وقتی از روی کنجکاوی در یخدان را باز کردند، شوک و وحشت سراسر وجود آنها را گرفت.دست و جسد مثله شده داخل یخدان بود.

موضوع بلافاصله به ماموران کلانتری خزانه مخابره شد و با اعلام این خبر به بازپرس کشیک قتل موضوع در دستور کار جنایی قرار گرفت.به این ترتیب کارآگاهان پلیس برای روشن شدن راز ماجرا تحقیقات خود را آغاز کردند.

دوربین های مداربسته موجود در محل مورد بازبینی قرار گرفتند و مشخص شد ساعتی قبل از کشف جسد، راننده یک وانت جسد را به آن محل منتقل کرده و از مهلکه گریخته است.

این مرد که حدودا 60 سال سن دارد با پیگیری های کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد و همچنین همسر این مرد و پسر 30 ساله اش به اتهام همدستی با او شناسایی و دستگیر شدند.

در حالی که متهمان هنوز اعترافی درباره این جنایت نکرده اند، مشخص شد که از زمان قتل بیش از 20 روز می گذرد و جسد دچار جمود نعشی و فساد شده است.در ابتدا گفته شده بود که قسمت هایی از جسد سوخته است اما بعدا مشخص شد که حالت سوختگی روی پوست به خاطر فساد نعشی است.

به این ترتیب تلاش برای بازسازی اثر انگشت مقتول و احراز هویت او ادامه دارد.

سرهنگ مرتضی نثاری معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در خصوص این خبر اینطور توضیح داد:«چندی قبل جسد مثله شده زن جوان دیگری در میدان آزادی تهران کشف شد اما این دو قتل مشابه ارتباطی با یکدیگر نداشته و فرضیه سریالی بودن قتل ها منتفی است.»

تحقیقات برای رازگشایی ماجرا در دستور کار جنایی قرار دارد.

کدخبر: 904080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟