استخر ایذه تا خردادماه آماده راه اندازی مجدد است + عکس ها

به‌گزارش رکنا از خوزستان، علی رضا ره انجام شهردار ایذه شنبه پنجم فروردین ماه 1402 در تشریح این خبر گفت: به دنبال تشکیل جلسات متعدد در خصوص تعین تکلیف، تعمیر و راه اندازی مجدد استخر آنزان ایذه، امروز طی نشستی از طریق ماده 27 صورت جلسه ای تنظیم و مراحل واگذاری این استخر به شهرداری با توجه به پیگیری های عمومی انجام شد.

ره انجام با اشاره به این موضوع که پیش از تشکیل این جلسه، مجوزات قانونی این واگذاری از شورای شهر و کمیته انطباق، اخد شده بود، ادامه داد: به دنبال اجرای فرایند قانونی شدن این واگذاری، امروز جلسه ای با حضور فرماندار ایذه، مدیرکل ورزش و جوانان تشکیل و دو پروژه استخر آنزان و سالن بانوان پارک لاله به شهرداری ایذه برای تامین اعتبار و راه اندازی مجدد سپرده شد.

او ادامه داد: شهرداری ایذه از محل اعتبارات عوارض آلایندگی مبلغ 8 میلیارد تومان برای این دو پروژه تخصیص داده است و تلاش داریم با توجه به بلاتکلیفی و تعطیلی 3 ساله این واحد ورزشی، تا خرداد ماه با راه اندازی مجدد این سالن به بخشی از اعتماد مردم پاسخ داده باشیم.

زمین استخر شنا ایذه در سال ۱۳۸۱ با مساحت تقریبی ۳۷۰۰ متر مربع و با مبلغ تقریبی سه میلیون و دویست هزار تومان از اداره مسکن و شهرسازی با کاربری ورزشی خریداری شد، در سال ۱۳۸۲ با مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و با کمک  اعتبارات استانی و نهایتا با مبلغ ۶۱۰ میلیون تومان به مرحله نهایی رسید

 این استخر سرانجام پس از یک وقفه در سال ۱۳۸۷ به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید و به دنبال آن استخربرون سپاری شد.

پس از بهره برداری به دلیل عدم مراقبت صحیح، کاشی های کف استخر دچار تخریب شد، بلافاصله پس از این اتفاق استخر تعطیل و به سرعت مورد مرمت و اصلاح قرار گرفت . در بازگشایی دوباره، به دلیل عدم مراقبت صحیح و نشر گاز کلر، سقف استخر سوراخ شد و باید به سرعت مورد تعمیر قرار می گرفت . عدم رسیدگی به موقع، سهل انگاری و تاخیر در پیگیری باعث تخریب بیش از پیش و در نهایت منجر به تعطیلی نهایی آن گردید.

 استخر ایذه تا این لحظه سه سال تعطیل بوده است.  

استخر

IMG-20220604-WA0047

آیا این خبر مفید بود؟