جزئیات قرعه کشی طرح واگذاری دهکده رفاهی و اقامتی نخبگان + نحوه ثبت نام

 

عموم مردم اعم از نخبگان، فرهیختگان، خبرگان، مخترعین، دانشجویان، فرهنگیان، اساتید دانشگاه ها، صنعتگران، کارآفرینان، نظامیان و روحانیان، بسیجیان، جهادگران، پزشکان، پرستاران، کشاورزان و جامعه مهندسی قادر به ثبت نام اولیه می باشند.

وی همچنین افزود متقضیان می توانند با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان در سه مرحله، صاحب یک سهم از ویلا های اقامتی در دهکده رفاهی و اقامتی که در شهر های شمال با بهترین المان های مهندسی در حال ساخت است شوند. شرایط ثبت نام در قرعه کشی به شرح ذیل می باشد:

  • هر کد ملی تنها یکبار قادر ثبت نام می باشد
  • شرایط متقاضیان بعد از ثبت نام توسط سازمان بررسی و در صورت تایید وارد مرحله قرعه کشی خواهند شد بدیهی است به افرادی که واجد شرایط شناخته نشدند اطلاع رسانی و مبلغ دریافتی عودت داده خواهد شد.
  • متقاضیان رد شده در مرحله اول می توانند با مراجعه به پشتیبانی نسبت به اعتراض و درخواست بررسی دوباره اقدام نمایند.

طرح مذکور واگذاری سهام تعداد محدودی از واحد های دهکده اقامتی و رفاهی با امکانات اختصاصی و عمومی به صورت پیش فروش می باشد که در راستای تکریم و حمایت از جامعه ی نخبگانی با ارائه تسهیلات ویژه به ایشان تخصیص داده خواهد شد.

بخش های عمومی دهکده شامل امکانات رفاهی، ورزشی، تفریحی، تجاری، بهداشتی و درمانی می باشد که به صورت ویژه و مطابق با بروزترین استانداردها ارائه خواهد شد و امکانات اختصاصی دهکده شامل واحدهای اقامتی با زیربنای 60 متر مربع به صورت فلت (تک طبقه ویلایی) می باشد که با پارامترهای بروز فناوری و با مشارکت و همکاری شرکت های دانش بنیان تهیه و به برگزیدگان گرامی عرضه خواهد شد.

محل اجرای پروژه در استان های گیلان و در بهترین لوکیشن ها متناسب با شرایط اقلیمی و آب هوایی و امکانات رفاهی می باشد که در زمان عقد قرارداد به برگزیدگان اعلام خواهد شد؛ همچنین متقاضیان به ازای دریافت هر سهم، مشمول دریافت مزایای مربوط به هر واحد اقامتی و استفاده از امکانات موجود در دهکده به شرح ذیل خواهند بود.

  1. بهره مندی و استفاده اختصاصی از واحد اقامتی مربوطه به ازای میزان سهام خریداری شده
  2. بهره مندی از کلیه امکانات عمومی موجود در دهکده به صورت رایگان در تمام ایام سال
  3. امکان فروش به غیر یا اجاره واحد اقامتی به ازای سهم خریداری شده

توجه: واگذاری تعداد سهام بیشتر به درخواست هر یک از منتخبین تنها بعد از فرآیند قرعه کشی، با شرایط اعلامی بعدی امکان پذیر خواهد بود لذا جزییات آن پس از تعیین منتخبین، متعاقبا اعلام خواهد شد.

حداقل سهم قابل واگذاری 1  سهم  به ارزش  250 میلیون تومان می باشد که در سه مرحله به شرح ذیل قابل دریافت خواهد بود.

متقاضیان این طرح می توانند جهت ثبت نام در قرعه کشی و ثبت نام از طریق سایت خانه نخبگان استان تهران به نشانی www.kntehran.ir مراجعه نمایند.

لینک سایت خانه نخبگان استان تهران و ثبت نام در قرعه کشی

زمانبندی و مراحل ثبت نام

مرحله اول

ثبت نام اولیه و ارسال اطلاعات

متقاضیان از روز شنبه مورخ 21 مرداد ماه 1402 به مدت یک هفته قادر به انجام ثبت نام و ارسال اطلاعات خواهند بود

مرحله دوم

بررسی اولیه و انجام قرعه کشی

پس از بررسی اطلاعات، اسامی افراد واجد شرایط برای انجام قرعه کشی اعلام و حداکثر تا ۴۸ ساعت، عملیات قرعه کشی انجام و اسامی برندگان اعلام خواهد شد

مرحله سوم

مرجعه حضوری و عقد قرارداد

دعوت از برندگان برای عقد قرارداد

 

جزئیات پرداخت و عقد قرارداد

مرحله اول

100 میلیون تومان

تشکیل پرونده و تنظیم قرارداد

مرحله دوم

100 میلیون تومان

عقد محضری قرارداد (حداکثر 45 روز بعد از مرحله اول)

مرحله سوم

50 میلیون تومان

زمان تحویل

 

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟