جزئیات دادگاه فرار مالیاتی رونالدو

کریستیانو رونالدو Ronaldo که به تخلف مالیاتی متهم است، حدود ساعت ۱۱ به وقت محلی (۱۳:۳۰ به وقت تهران) به همراه خولیو کندال، مدیر امنیت باشگاه رئال مادرید و وکیل خود در دادگاه منطقه پوسوئلو آلارکن واقع در شهر مادرید حضور پیدا کرد تا نسبت به اتهامات وارده، ادای توضیحات کند.
فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها قرار بود پس از پایان جلسه امروز دادگاه ، شخصاً بیانیه‌ای را برای بیش از ۱۵۰ خبرنگار از رسانه‌های مختلف خبری که بیرون این دادگاه منتظر وی بودند، ایراد کند، اما پس از پایان جلسه دادگاه از این کار صرف‌نظر کرد و مسیر خانه‌اش را در پیش گرفت. وکیل وی تنها در پایان جلسه دادگاه به نمایندگان رسانه‌های حاضر در محل گفت: «همه چیز مرتب است»
چندی پیش بود که دادستانی شهر مادرید از کریستیانو رونالدو به اتهام چهار فقره کلاهبرداری برای نپرداختن مالیات بر درآمدش به دادگاه منطقه پوسوئلو آلارکن شکایت کرد. بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۶ متهم شده است که در فاصله بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ مرتکب اقداماتی برای فرار Escape از پرداخت رقمی معادل ۱۷ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۸۹۷ یورو از مالیات درآمدهایش از محل قراردادهای تبلیغاتی‌ شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 289124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟