تیم دوگانه بانوان زنجانی مقام نخست مسابقات کشوری را کسب کرد

با بیان اینکه تیم دوگانه بانوان استان زنجان مقام نخست را در مسابقات کشوری کسب کرد اظهار داشت: این مسابقات 21 مردادماه به میزبانی شهر اراک برگزار شد.
وی با بیان اینکه 14 تیم در این مسابقات به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: این مسابقات مرحله نخست لیگ برتر دوگانه کشور بود.
رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با اشاره به نفرات شرکت کننده در این مسابقات گفت: فهیمه رضایی، شقایق خطیبی، زینب نوروزی، عطیه طریقی و شیوا سلیمی نفرات تیم دوگانه بانوان استان زنجان را تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه مربی تیم دوگانه بانوان زهرا محمدی است، گفت: این تیم به سرپرستی معصومه پوربیگدلی به مسابقات اعزام شد و به لطف الهی نتیجه درخشانی را کسب کرد.
مشهدلو تصریح کرد: در این مسابقه شرکت‌کنندگان ابتدا پنج کیلومتر دویدند و در ادامه 20 کیلومتر به دوچرخه‌سواری پرداختند و سپس 2.5 کیلومتر دوندگی می‌کنند و این سه مرحله به شکل پیوسته انجام می‌شود که در پایان سه مرحله با احتساب مجموع رکوردها، قهرمان هر دو بخش تیمی و انفرادی معرفی می‌شود.
وی به موفقیت‌های زینب نوروزی در این مسابقات اشاره و عنوان کرد: زینب نوروزی توانست کسب مقام نخست در رده سنی جوانان و کسب مقام سوم در رده سنی بزرگسالان را به دست بیاورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟