انتقال متویدی به یوونتوس به تعویق افتاد

با وجود آنکه بلیز متویدی تست پزشکی‌اش در باشگاه یوونتوس را با موفقیت پشت سر گذاشته است، هنوز میان او و بانوی پیر قراردادی منعقد نشده است چون طرف فروشنده یعنی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هنوز پاسخ مثبت نهایی برای فروش هافبک فرانسوی‌اش به تورینی‌ها را نداده است.
متویدی 30 ساله روز پنجشنبه راهی تورین شد و تست‌های پزشکی‌اش را هم با موفقیت انجام داد اما ظاهراً طرفین هنوز بر سر مسائل مالی به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.
جوزپه ماروتا، مدیر اجراییی باشگاه یوونتوس در این خصوص به خبرنگاران گفت: ما با پاری‌سن‌ژرمن به صورت لفظی توافق کرده‌ایم و به زودی همه چیز به صورت رسمی اعلام می‌شود.
در همین حال اما نشریه پاریسین فرانسه نوشته است که تأخیر به وجود آمده در عقد قرارداد میان یوونتوس و متویدی به خاطر اختلاف نظرهایی است که در مورد میزبان پاداش‌های در نظر گرفته شده برای طرف فرانسوی وجود دارد که مسئله کوچکی هم نیست چرا که مبلغ پایه قرارداد 20 میلیون است که با احتساب پاداش‌ها می‌تواند به 30 میلیون یورو برسد.
به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، قرارداد متویدی که یوونتوس از دو سال پیش در صدد جذب او بوده است، امروز قطعی می‌شود و با ارسال ITC‌ این بازیکن از سوی PSG او رسماً یوونتوسی می‌شود اما اگر این فرآیند با سرعت انجام نشود، متویدی نخواهد توانست به بازی هفته اول یوونتوس در سری A برابر کالیاری برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟