واکنش کاپیتان سرخ پوشان به عملکرد بد داوری

هیچ کس فکر نمی کرد پرسپولیس بعد از سه برد متوالی در لیگ برتر، در آستانه دیدار حساس با الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به حاشیه برود و حتی با هواداران خود وارد چالش شود.
یکی از بازیکنانی که بعد از تساوی با سیاه جامگان به اتفاقات حاشیه ای واکنش تندی داشت، سیدجلال حسینی بود. کاپیتان پرسپولیس معتقد است آنهایی که روی سکوها علیه بازیکنان این تیم شعار می دهند، پرسپولیسی نیستند.
- از بازگشت خودت به ترکیب اصلی شروع کنیم که بعد از پایان دوره مصدومیت رقم خورد.
بله، خوشبختانه توانستم مصدومیتی که در ابتدای فصل با بدشانسی گریبانگیرم شد را سپری کنم. به هر حال کادرفنی تصمیم می گیرد که کدام بازیکنان به زمین بروند و در این بازی من توانایی ۹۰ دقیقه بازی کردن را داشتم.
- به نظر می رسید می توانید راحت از سیاه جامگان عبور کنید اما در نهایت این بازی خانگی با تساوی به پایان رسید؟
پرسپولیس قهرمان فصل قبل است و در هر بازی که به زمین می رود، برای شکست دادن حریف است. ما بازی خوبی ارائه دادیم اما متاسفانه هر تیمی جلوی ما می آید، در زمین خودش جمع می شود و زیر توپ می زند. با این حال می توانستیم به گل های بیشتری برسیم و برنده بازی شویم اما بدشانسی باعث شد در دقایق پایانی گل بخوریم.
- اشتباهات داوری را چقدر در توقف پرسپولیس دخیل می دانی؟
بدون شک اشتباهات داوری دیروز خیلی ما را اذیت کرد. امروز فیلم بازی را بار دیگر تماشا کردم و دیدم که چقدر داور به ضرر ما سوت زده است. از پنالتی بگیر تا آفسایدی که بی دلیل گرفته شده و خطای هند بازیکنان حریف روی صحنه گل دوم. پیروزی در بازی دیروز کاملا حق ما بود اما متاسفانه به حقمان نرسیدیم چون داور اشتباهات فاحشی داشت. فقط نمی دانم چرا باشگاه مقابل این اشتباهات داوری سکوت کرده است.
- به نظرت باشگاه با اعتراض می تواند به جایی برسد؟
همه کار را که ما نمی توانیم بکنیم. باشگاه هم لازم است وارد عمل شود و در مسائل اینچنینی اقدام کند. الان با توجه به اینکه حق پرسپولیس ضایع شده، باشگاه باید سریع واکنش نشان دهد تا دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود.
- حتما بعد از بازی متوجه نارضایتی برخی هواداران شدی که به نتیجه مساوی اعتراض داشتند؟
قرار نیست ما به همه تیم ها ۳، ۴ گل بزنیم. انتظارات از ما بالا رفته و همه می خواهند که ما از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ فقط گل بزنیم. تیم ما قهرمان فصل قبل و صدرنشین لیگ فعلی است اما نمی دانم چرا اینقدر زود مورد اعتراض قرار می گیرد. باید تحمل هواداران بالا برود و انتظارات نیز پایین بیاید چون چنین نتایجی ممکن است برای هر تیمی رخ دهد.
- به عنوان کاپیتان پرسپولیس فکر می کنی فرد یا افراد خاصی پشت این شعارها باشند؟
من فکر نمی کنم فرد خاصی پشت این ماجرا باشد. اول از همه اینکه توقعات بالا رفته و دوم هم اینکه من معتقدم کسی که علیه بازیکنان شعار می دهد، پرسپولیسی نیست. من بارها با هواداران خودمان صحبت کردم و می دانم که چقدر نگاهشان نسبت به پرسپولیس مثبت است. آنهایی که علیه پرسپولیس جو درست می کنند، جزو هواداران ما نیستند.
- گفته بودی باید هواداران با بازیکنان مستقیما در ارتباط باشند؟
بله، همینطور است. باشگاه باید این ظرفیت را در میان هواداران به وجود بیاورد که با بازیکنان به صورت مستقیم در ارتباط باشند و چنین فضایی درست نشود. من پرسپولیسی های واقعی را خوب می شناسم و معتقدم وظیفه باشگاه است که فضا را تلطیف کند.
- شنیده شد که مهدی طارمی در رختکن گریه کرده است. او وضعیت روحی خوبی برای بازی با الاهلی دارد؟
متاسفانه فشار زیادی روی مهدی طارمی بود و دیروز هم جو ورزشگاه خیلی سنگین بود. او هم تحملی دارد و بعد از ۲ فصل آقای گلی نمی دانیم چرا باید علیه طارمی شعار داده شود. طارمی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است که زحمات زیادی برای تیم کشیده و این رفتارها شایسته او نیست. وقتی علیه طارمی شعار داده می شود یا به او توهین صورت می گیرد، من، ماهینی یا سایر بازیکنان هم ناراحت می شویم چون ما یک تیم هستیم و در کنار مهدی قرار داریم. 
- به نظرت این جو برای پرسپولیس حاشیه به وجود نخواهد آورد؟
من تجربه بالایی در پرسپولیس دارم و تمام این روزها را قبلا دیده ام. بازیکنان باید تمرکزشان را روی بازی الاهلی بگذارند چون بازی سختی در پیش داریم. چنین اتفاقاتی در پرسپولیس طبیعی است و نباید به این مسائل فکر کرد. من حرفم این است همانقدر که ما هوادار داریم، دشمن هم داریم و نباید به صحبت های آنها توجهی کنیم.
- به بازی الاهلی برسیم که یک بازی ملی برای فوتبال ایران محسوب می شود؟
درست می گویید. این بازی یک دیدار ملی است اما متاسفانه نه تنها پرسپولیس را در این مدت حمایت نکردند، بلکه برخی در پی تضعیف ما هم هستند. برخی ها دوست ندارند ما مقابل الاهلی نتیجه بگیریم اما بازیکنان بدون توجه به این مساله فقط به موفقیت در این بازی فکر می کنند. بدون شک الاهلی با بازیکنان بین المللی در سطح بالایی قرار دارد اما ما هدفمان صعود از این مرحله است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟