آمار جالب مثلث MFA پرسپولیس

بعد از جدایی سروش رفیعی، پرسپولیسی‌ها نگران بودند خط هافبک‌شان بدون شماره ۷ روزهای سختی را سپری کند. نیم فصل دوم لیگ شانزدهم که سروش به پرسپولیس پیوست، در کنار مسلمان و احمدزاده مثلث خطرناکی ساخت و وحید امیری هم کنار طارمی، در خط حمله بود.
با جدایی سروش، منشا به پرسپولیس آمد تا در خط حمله قرار بگیرد و امیری یک خط عقب‌تر رفت، تا مثلث خط هافبک پرسپولیس این بار با مسلمان، احمدزاده و امیری تشکیل شود. مثلثی که در ۴ بازی لیگ و یک بازی سوپرجام، آمار بسیار خوبی داشته‌اند. آمار گلزنی و گل‌سازی آن‌ها، از مهاجمان این تیم هم بهتر است.
مسلمان در این ۵ بازی یک گل به نفت تهران در سوپرجام زده زده و سه پاس مقابل نفت در سوپرجام، فولاد و نفت در لیگ برتر داده است. احمدزاده سه گل به نفت در سوپرجام و لیگ و سیاه جامگان زده و امیری، توانسته یک گل به فولاد بزند. مجموع عملکرد این سه نفر در ۵ مسابقه این فصل، ۵ گل و سه پاس گل است. یعنی آن‌ها به صورت میانگین، هر بازی حداقل یک گل می‌زنند و ۰،۶ پاس گل می‌دهند. مثلث مسلمان، فرشاد و امیری، فعلا جالی خالی سروش را بهتر از فصل قبل پر کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟