توضیح کلوپ در مورد عدم بازی دادن به کوتینیو

شب گذشته دو تیم لیورپول انگلیس و هوفنهایم آلمان در بازی برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که سرخ‌پوشان مرسی‌ساید با پیروزی ۴ بر ۲ )مجموع ۶ بر ۳) جواز حضور در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی سرخ‌پوشان آنفیلد در کنفرانس خبری بعد از این بازی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: «بازی زیبایی بود و تماشاگران از آن لذت بردند. با توجه به پیروزی در دیدار رفت کار ما برای صعود آسان بود و خوشبختانه در هر دو بازی رفت‌وبرگشت، به پیروزی رسیدیم تا با شایستگی به دور بعد راه پیدا کنیم.»
کلوپ درباره بازی ندادن به کوتینیو گفت: «من هیچ مشکلی با این بازیکن ندارم. چیزی جدیدی درباره کوتینیو نمی‌توانم بر زبان بیاورم. کوتینیو بازی نمی‌کند چرا که هنوز مصدوم است و به شرایط بازی نرسیده است.»
سرمربی لیورپول بار دیگر به ستایش از محمد صلاح خرید مصری تیمش پرداخت و گفت: «صلاح رم تفاوت زیادی با صلاح لیورپول دارد. او بار دیگر نشان داد که خرید باکیفتی برای ما است. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم و الان باید به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 298175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟