ستاره تازه وارد قرمزها: باید بازی به بازی پیشرفت کنیم

السکاندر کولاروف بازیکن جدید باشگاه رم، طی صحبت هایی عنوان کرده است که انتظار دارد این تیم ایتالیایی بازی به بازی پیشرفت کند.
به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رم، کولاروف که در نخستین دیدار در فصل جدید رقابت های سری آ توانست تنها گل تیمش در مقابل آتالانتا را به ثمر برساند و سه امتیاز شیرینِ خارج از خانه را برای آنها به ارمغان بیاورد، صحبت هایش را این گونه آغاز کرد:
واضح است هر زمانی که لیگ آغاز می شود، اتفاق خوبی رخ داده است و باید بگویم این پیروزی که در هفته اول رقابت ها کسب کردیم، ما را تقویت می کند. می دانیم که عالی بازی نکردیم، اما با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شده و در آن زمان مهم ترین نکته برای ما همین بود. می دانیم که آتالانتا در خانه خود قدرتمند است و به همین دلیل است که کمی به زحمت افتادیم. حالا بر روی بازی روز یکشنبه متمرکز شده ایم و می خواهیم در مقابل اینتر تا جای ممکن آماده شویم.
می دانیم که اینتر تیم قدرتمندی دارد و چنین نکته ای تنها در رابطه با یک یا دو بازیکن آنها صدق نمی کند و ما باید به همه بازیکنانی که آنها به زمین می فرستند تمام توجه خود را معطوف کنیم. فکر می کنم که بایدتوپ را بهتر در اطراف زمین به حرکت در بیاوریم. در این هفته صحبت هایی را در این رابطه میان خود مطرح کردیم و سرمربی، ما را به خوبی برای دیدار روز یکشنبه آماده کرده است و امیدواریم که بازی به بازی پیشرفت کنیم.
کولاروف سپس با تمجید از سرمربی آاس رم، بیان کرد:
دی فرانچسکو یک مربی از نسل جدید بوده و جوان است و تاکید بسیاری روی سرعت و تمرکز تیم دارد و می خواهد پرس شدیدی داشته باشیم. من چنین روشی را برای بازی کردن دوست دارم. هنوز شناخت زیادی از دی فرانچسکو ندارم اما از کار کردن با وی لذت می برم. باید بگویم که در تیم رم اعتماد به نفس فوق العاده ای دارم و بازیکنانمان مثل ادین ژکو و دنیله ده روسی را می شناسم و اعتقاد دارم که در لیگ قهرمانان نیز می توانیم کارهای مثبتی انجام دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟