بهترین گیاه آپارتمانی متناسب با ماه تولدتان +عکس

فروردین: کاکتوس
شما به شدت ماجراجو و بلندپرواز هستید، بنابراین به گیاهی احتیاج دارید که وقتی در حال سفر به دور دنیا هستید، در خانه زنده بماند، مثل کاکتوس. این گیاه مقاوم شخصیت آتشین شما را کامل می‌کند.

گل متولد هر ماه

اردیبهشت: کراسولا
گیاه کراسولا به صورت آهسته اما مداوم رشد می‌کند. به عنوان فردی قابل اعتماد و امین، این ویژگی کراسولا را می‌پسندید و می‌توانید به آن اطمینان کنید.

گل متولد هر ماه

خرداد: تیلاندزیا
شما همیشه در ابرها سیر می‌کنید و در فکر ماجراجویی بعدی خود هستید. همانند شما گیاه تیلاندزیا ریشه ندارد و می‌تواند از جایی به جای دیگر منتقل شود بدون اینکه جایی را به عنوان خانه بپذیرد.

گل متولد هر ماه

تیر: زنبق صلح
با وجود اینکه در نگاه اول شاید زنبق صلح گیاهی ظریف و لطیف به نظر برسد، اما همانند شما بسیار قوی است. این گیاه مسؤولیت تصفیه هوای خانه را به عهده می‌گیرد.

گل متولد هر ماه

مرداد: فیکوس
شما دوست دارید که مرکز توجه باشید، همانند گیاه فیکوس. این گیاه به خاطر ابعاد بزرگش خود را در هر فضایی به خوبی نشان می‌دهد، همان طور که شما شخصیتی اجتماعی دارید.
گل متولد هر ماه

شهریور: آزاله
از آنجا که شما به جزئیات توجه زیادی نشان می‌دهید، شاید جزو معدود افرادی باشید که می‌توانید از این گل حساس نگه‌داری کنید. با وجود اینکه مراقبت از این گیاهان کار دشواری است اما زیبایی طبیعی آنها به این زحمت می‌ارزد.
گل متولد هر ماه

مهر: سانسوریا
شما دلسوز دیگران بوده و وقتی با صلح و هماهنگی احاطه شده باشید شادترین انسان هستید. گیاه سانسوریا هم به دنبال خوشحال و راضی کردن دیگران است (به شدت نگه‌داری از آنها آسان است)، بنابراین یکی از چیزهایی است که شما نباید زیاد نگرانش باشید.
گل متولد هر ماه

آبان: آئونیوم
با اینکه شما فردی با وفا و دوستی واقعی هستید، اما در اعتماد کردن به دیگران مشکل دارید. گیاه آئونیوم هم مانند شما وقتی که به تنهایی کاشته شود و نور کافی را خود دریافت کند، بهترین رشد را دارد.

گل متولد هر ماه

آذر: برگ انجیری
همان لحظه اولی که گیاه برگ انجیری را ببینید، می‌فهمید که خصوصیات مشترک زیادی با هم دارید. نه تنها گیاهی آزادی Freedom خواه است (برگ‌ها)، بلکه بسیار پرطراوت و زیبا بوده و در هرجای خانه که آن را قرار دهید به خوبی رشد می‎کند.

گل متولد هر ماه

دی: گازمانیا
اگر می‌خواهید گیاه گازمانیای شما خوب رشد کند و قوی شود، با آن با مهربانی رفتار کنید، همان طور که انتظار دارید دیگران با شما رفتار کنند. شما هردو حساس و خجالتی، اما بلندپرواز هستید، بنابراین به خوبی با هم کنار می‌آیید.

گل اپارتمانی

بهمن: بگونیا
برگ‌های رنگی این گیاه مناسب شخصیت پر از تخیل و کنجکاوی شما هستند. برگ‌های قلبی شکل گیاه بگونیا، لبخند را به صورت شما می‌آورند.
گل متولد هر ماه

اسفند: گندمی
از آنجا که شما شخصیتی دلسوز دارید و همیشه می‌خواهید به دیگران کمک کنید، به گیاه گندمی جذب خواهید شد. این گیاه هم مانند شما بسیار از خود گذشته است و در تاریک‌ترین نقطه خانه هم زنده می‌ماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

گل متولد هر ماه

کدخبر: 284172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟