چگونه لباس‌های جین را نو نگاه داریم؟

آیا باید لباس‌های جین را شست یا خیر؟
شایعه این است که نباید لباس‌های جین را شست. اما باکتری و جرم Crime می‌توانند پارچه را از بین ببرند. اما این موضوع درست است که نیازی نیست که لباس‌های جین را به تعداد دفعات بالا بشویید. شستشو بعد از هر سه تا پنج بار پوشیدن، کافی است.
چگونه تیرگی جین را حفظ کنیم؟
شما حتماً این موضوع را می‌دانید که برای حفظ رنگ آبی جین، نباید از آب داغ برای شستشوی آن استفاده کنید. بهترین راه برای حفظ رنگ لباس‌های تیره این است که آنها را با آب سرد و چه بهتر اینکه با دست بشویید. هرچه حرارت و تحریک کمتر باشد، برای لباس بهتر است.
جین
چگونه از زانو افتادن شلوار جلوگیری کنیم؟
شلوارهای جذب جین که زانو انداخته‌اند، اصلاً خوب به نظر نمی‌رسند، اما این مشکل تقریباً اجتناب‌ناپذیر است. قسمت زانوها بیشترین تأثیر را از حرکت می‌پذیرند. از جین‌هایی که نخ لاکرا دارند، استفاده کنید، زیرا آنها خود را بهتر با فرم بدن انطباق می‌دهند.

چگونه حفره‌ای را که بر روی لباس به وجود آمده از بین ببریم؟
امروزه پارگی و خراش بر روی شلوارهای جین زیبایی آنها را بیشتر کرده، اما اگر سوراخی ناخواسته بر روی لباس جین ایجاد شد، باید چه کرد؟ شما می‌توانید لباس خود را به یک خیاط یا رفوکار خبره بسپارید تا آن را مثل اولش به شما تحویل دهد. اگر نمونه‌ کار بعضی از آنها را ببینید، شگفت‌زده خواهید شد!
جین
جین

جین

چگونه از جین‌های طرح‌دار به خوبی نگهداری کنیم؟
طرح‌هایی که بر روی جین‌ها با گلدوزی، گل‌میخ و حتی مروارید دوزی ایجاد می‌شوند، نیاز به مراقبتی ویژه دارند. آنها را باید با دست و با مواد شوینده ملایم شست. همچنین بهتر است که لباس را هنگام شستشو مچاله نکنید و نتابانید.
چگونه از آب رفتن لباس جین جلوگیری کنیم؟
برای این موضوع روش جدیدی پیشنهاد نمی‌دهیم، فقط باید آن را با آب خنک بشویید و آویزان کنید تا خشک شود. استفاده از خشک کن و حرارت باعث آب رفتن لباس می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟