مبلمان های پوشیدنی به بازار آمدند+عکس

منطقه امن را با خودتان حمل کنید

1130266_706

شما می توانید Sharkman را متناسب با شریطتان مطابق با روش های گوناگون دوباره بسازید. تجدید ساختار مبل Sharkman و پوشیدن آن همانند جلیقه از جمله قابلیت های مثبت این مبل پوشیدنیست. مبل نرم چندمنظوره Sharkman را هر آنگونه که بخواهید می توانید مانند یک لباس مبدل به تن کنید.
ساختار دیزاین شده از جنس فوم این مبلمان باعث کاربرد آسان و راحت برای کاربران خواهد شد. بدین ترتیب، مرد کوسه ایتان به زودی می تواند به یک چادر تبدیل شود. و سپس به یک میز کار قابل حمل که قادر به گذاشتن لپ تاپتان بر روی آن خواهید بود. نهایتا می توانید از آن به عنوان غاری به منظور پنهان شدن بهره مند شوید!
دیزاین ارگونومیک Sharkman یک ساختار انعطاف پذیر نرم و گرم متناسب با هر نوع بدن ارائه داده است. طبق گفته Zhao، طرح ریزی تجربی این مبل متکی بر یک فرآیند تحقیقات گسترده شامل مهندسی ارگونومیک بوده است.

1130267_212

1130268_362

شما می توانید صندلی اداری خود و محل کار شخصی قابل حملتان را هرکجا که دوست دارید با خودتان ببرید. تنها کاری که بدین منظور قرار است انجام دهید این است مرد کوسه ایتان را تا کنید و قطعات را به یکدیگر متصل کنید. اگر در شرایط استراحت به سر می برید و در موقعیت کار نیستید Sharkman را به یک غار بزرگ تخم مرغ شکل تغییر حالت بدهید و به آسمان شب خیره شوید.
Yang Zhao یک طراح جوان و بااستعداد چینی است. و Sharkman او به منظور نمایش در امواج مغزی: اختراع همدلانه از جشنواره طراحی لندن ۲۰۱۶ انتخاب شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 
کدخبر: 238147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟