درخواست ملی‌پوش تیم بیسبال آمریکا برای سفر به ایران

"دکستر فاولر"، بازیکن تیم بیسبال سن لوئیز کاردینالز که سابقه بازی در المپیک 2008 پکن را داشته و عضو تیم ملی بیسبال آمریکا نیز است، با دختری ایرانی ازدواج کرده و خواستار سفر به ایران است.

"فاولر" دسامبر گذشته قراردادی 5 ساله به ارزش 82.5 میلیون دلار با تیم سن لوئیز کاردینالز امضا کرد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم و ستاره لیگ حرفه‌ای بیسبال کشورش به حساب می‌آید. "فاولر" و همسر ایرانی‌اش "داریا" دارای دختر کوچکی به نام "نایا" هستند و قصد داشتند وی را برای ملاقات خانواده مادری به ایران ببرند؛ اما سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ Trump سنگ بزرگی بر سر راه سفر آن‌ها قرار داد. وی در مصاحبه اخیر خود نسبت به قانون Law ضد مهاجرتی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، به شدت اعتراض کرد.

ترامپ چندی پیش فرمانی را صادر کرد که به موجب آن شهروندان 7 کشور مسلمان شامل ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سومالی و سودان برای 90 روز از ورود به آمریکا منع شدند. این فرمان اندکی بعد از سوی دادگاه ایالتی لغو شد؛ اما رئیس جمهور آمریکا وعده داده است برنامه‌های جدیدی را برای محدود کردن ورود مهاجران به کشور اجرا خواهد کرد.

"فاولر" در واکنش به سیاست‌های ضد مهاجرتی ترامپ گفت: این غیرقابل تحمل است که شما را از دیدار خانواده‌تان منع کنند. ما خواستار سفر به ایران هستیم؛ اما نمی‌دانیم ترامپ چه فکر جدیدی برای آزار مهاجران در سر دارد.

این بازیکن بیسبال ابراز امیدواری کرد به زودی بتواند همسر و دخترش را برای دیدار اقوام به ایران ببرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟