2000 تخت به ظرفیت هتل های استان همدان اضافه شد+عکس

به گزارش رکنا، علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه ویژه برنامه های نوروز از دوم تا 7 فروردین ماه با عنوان « نوروزگاه » برگزار می شود، اظهار داشت: تدوین دانشنامه نوروز در دست اقدام قرار دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از افزایش 2 و نیم برابری ظرفیت تخت های استان همدان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این هتل ها 2 هزار تخت به ظرفیت هتل های استان اضافه می شود.
وی با بیان اینکه برای نوروز 96 ظرفیت اقامت 65 هزار و 500 نفر را پیش بینی کرده ایم، عنوان کرد: اقامت 13 هزار و 500 نفر در مکان هایی همچون مهانسراها، هتل ها و مدارس خواهد بود.
مالمیر به افزایش حضور گردشگران خارجی در استان همدان اشاره کرد و گفت: میزان گردشگران خارجی تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.
وی در ارتباط با برنامه های نوروزی استان همدان بیان کرد: برگزاری ۱۷۶ برنامه در ایام نوروز و همچنین اهدای ۲۱۵ هزار نسخه محصولات فرهنگی که به معرفی تمام جاذبه ها می پردازد، از جمله اقدامات نوروزی ما در استان است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه هیچ موزه ای در نوروز ۹۶ تعطیل نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ۵ اقامتگاه بوم گردی برای استان همدان پیش بینی شده که پرونده ۴ اقامتگاه تکمیل و مجوز بهره برداری دریافت کرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟