بام تهران در دامن البرز دوست داشتنی

به گزارش آلونک، بام تهران یا همان مجموعه توچال یکی از همان دامنه های زیبا و جذاب است که در تمام سال مقصد طبیعت دوستان تهرانی و در نوروز البته مقصد گردشگری مسافران محسوب می شود.
مجموعه‌ای بام تهران در بالاترین نقطه خیابان ولنجک از ارتفاع ۱۸۳۰ متری در انتهای خیابان ولنجک تهران آغاز و در ارتفاع ۱۹۱۰ متری از سطح دریا در ایستگاه ۱ تله کابین توچال به پایان می رسد.
مناظر بسیار زیبا و دلچسب، هوای پاک کوهستان به پاکی و طراوت این منطقه می افزاید. مسیر پیاده روی به طول ۲۰۰۰ متر از پارکینگ اصلی شروع و به ایستگاه اول ختم می شود. مسیر کوهپیمایی نیز از ایستگاه اول شروع و تا قله توچال ادامه می یابد.ر
در طول مسیر ۲ کیلومتری پیاده روی مجموعه بام تهران ، علاوه بر رستوران هایی جهت عرضه غذاهای ایرانی و بین الملی و مراکز عرضه فست فوت و کافی شاپ و نیز غرفه های تجهیزات و البسه ورزشی و عرضه گل و گیاه ، امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری فراهم شده است.
باشگاه بانجی جامپینگ
این باشگاه اولین باشگاه جامپینگ در ایران بوده که شامل سکوی ۴۰ متری پرش و همچنین پیست اسکیت است. در هردو بخش توسط مربیان متخصص و حرفه ای، آموزش های ابتدایی و حرفه ای را به کلیه رده های سنی ارائه می شود .
باشگاه تنیس
این باشگاه ۶ زمین استاندارد دارد که در سال ۸۱ تاسیس شده است. یکی از ویژگی های این باشگاه چشم انداز عالی آن به شهر تهران از ایستگاه اول توچال می باشد. این باشگاه برای رده های سنی مختلف ، برای ورزشکاران مبتدی و یا حرفه ای ، قابل استفاده است .
باشگاه تیراندازی با کمان
این باشگاه با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع، در مسیر جاده سلامتی و مقابل بوستان سلامتی ۱ واقع شده است که با تمامی تجهیزات مورد نیاز تیراندازی با کمان و دارت در محیطی صمیمی و دوستانه پذیرای مراجعین می باشد.
امکانات تیراندازی با کمان و دارت به صورت تفریحی برای آقایان و بانوان در هر رده سنی در این مجموعه فراهم شده است و نیز این باشگاه برای علاقه مندان به فعالیت در این رشته ها به صورت حرفه ای زیر نظر مربیان با تجربه کلاسهای آموزشی برگزار می کند.
این باشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب فعال می باشد و همچنین علاقه مندان می توانند در مسابقات دوره ای که در این باشگاه به صورت تفریحی و حرفه ای برگزار می شود شرکت نمایند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟