خیز چلسی برای قهرمانی/ گواردیولا تسلیم کونته شد

بامداد پنجشنبه حساسترین دیدار هفته سی و یکم لیگ برتر باشگاه های انگلیس، بین تیم های چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه «استمفورد بریج» شهر لندن برگزار شد.

چلسی که در فصل جاری تحت تفکرات سرمربی خود در اوج آمادگی به سر می برد خیلی زود با هوشیاری «ادن هازارد» به گل دست یافت، اما شاگردان «پپ گواردیولا» در دقیقه 16 به ضربه «سرخیو آگوئرو» به گل تساوی دست یافتند.

اشتباه مدافعان منچسترسیتی که در این فصل با عملکرد ضعیف برای این تیم متمول مشکلات زیادی را رقم زده اند سبب شد تا چلسی در دقیقه 35 صاحب ضربه پنالتی شود.

هرچند ابتدا «ویلی کابایرو» دروازه بان سیتی ضربه پنالتی هازارد را مهار کرد، اما همین بازیکن توپ برگشتی را درون دروازه میهمان جای داد.

در نیمه دوم منچسترسیتی تلاش فراوانی برای رسیدن به گل تساوی انجام داد و در دقیقه 90 «جان استونس» مدافع پیش تاخته این تیم به شکل عجیبی نتوانست دروازه خالی میزبان را باز کند تا تیمش با شکست روبرو شود.

چلسی با کسب برتری در دیدار امروز با 72 امتیاز به صدرنشینی تداوم بخشید تا فاصله چندانی با قهرمانی نداشته باشد و منچسترسیتی در امتیاز 58 توقف کرد.

**نتایج دیدارها بدین شرح است:

*سوانسی یک - تاتنهام 3

*آرسنال 3 - وستهام صفر

*هال سیتی 4 - میدلزبورو 2

*ساوتهمپون 3 - کریستال پالاس یک

*لیورپول 2 - بورنموث 2

*چلسی 2 - منچسترسیتی یک

هم اکنون چلسی با 72، تاتنهام با 65، لیورپول با 60، منچسترسیتی با 58، آرسنال با 54 و منچستریونایتد با 54 امتیاز در رتبه های اول تا ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟