یوونتوس 3 - بارسلونا 0/توفان تورین برای انتقام برلین

دو تیم یوونتوس و بارسلونا از ساعت 23:15 سه شنبه شب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان یوونتوس با نتیجه 3-0 میهمانش را درهم کوبید.

 ترکیب اصلی دو تیم :

یوونتوس:

بوفون، بونوچی، کیه لینی، ساندرو، آلوس، خدیرا، پیانیچ، دیبالا، مانزوکیچ، کوادرادو، ایگواین

بارسلونا:

تراشتگن، پیکه، اومتیتی، متیو، روبرتو، ماسکرانو، راکیتیچ، اینیستا، مسی، نیمار، سوارز

 
یوونتوس بازی را بسیار خوب و هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند. بارسلونا در دقایق ابتدایی کاری جز دفاع کردن انجام نداد و در نهایت دورازه شان باز شد.
 
دقیقه هفت پائولو دیبالا دروازه بارسا را باز کرد. روی حرکت کوادرادو و پاس او به دیبالا در محوطه جریمه، این ستاره آرژانتینی با یک چرخش عالی و ضربه ای دقیق، بیانکونری را 1-0 پیش انداخت.
 
یوونتوس 3 - بارسلونا 0/توفان تورین برای انتقام برلین
 
 
 پس از گل  بارسا برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفت اما تلاش بازیکنان این تیم برای ایجاد موقعیت ثمری نداشت.

در ادامه بازی متعادل شد و یوونتوسی ها هم چند باری روی دروازه بارسا موقعیت های نصفه و نیمه ای ایجاد کردند.

 در بیست و یکمین دقیقه از بازی، پاس عمقی فوق العاده لیونل مسی پشت مدافعین یوونتوس به آندرس اینیستا رسید و او در حالی که در مصاف تک به تک با بوفون قرار داشت، ضربه اش با سوپرواکنش دروازه بان یوونتوس همراه شد و راهی کرنر شد.
 
یک دقیقه بعد و در دقیقه 22 ضدحمله سریع یووتوس این تیم را به گل دوم رساند. حرکت تماشایی مانژوکیچ از سمت چپ و پاس کات بک او به دیبالا با ضربه تماشایی این ستاره جوان آرژانتینی همراه شد و گل دوم خودش و تمیش را به ثمر رساند.
 
یوونتوس 3 - بارسلونا 0/توفان تورین برای انتقام برلین
 
 بارسا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، فشار حملاتش را بیشتر کرد اما دفاع چند لایه و منسجم یوونتوسی ها مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه آنها می شد. تنها یک بار در دقیقه 28 روی اشتباه خدیرا، دروازه یووه به خطر افتاد اما به دلیل قرار داشتن لوئیس سوارز در آفساید، گل مسی پذیرفته نشد.

حملات بارسا ادامه داشت اما هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه یوونتوس ایجاد نشد. در مقابل یوونتوس در دقیقه 44 می توانست به گل سوم برسد اما ضربه ایگواین را تراشتگن به سختی دفع کرد و در نهایت نیمه اول با برتری 2-0 یووه به پایان رسید.

 
یوونتوس 3 - بارسلونا 0/توفان تورین برای انتقام برلین
 
 انریکه نیمه دوم را با تعویض گومز با متیو آغاز کرد تا ماسکرانو به خط دفاع منتقل شود. بارست خیلی زود می توانست به گل برسد اما ضربه مسی از کنار دروازه به بیرون رفت، در برگشت خدیرا نیز ضربه ای تماشایی به توپ زد که با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم بارسا می توانست توسط سوارز به گل برسد اما استوپ ضعیف او باعث شد تا بوفون توپ را در اختیار بگیرد.
 
 در پنجاه و پنجمین دقیقه از بازی ضربه سر کیه لینی از روی کرنر ارسالی با برخورد به تیر دروازه وارد دروازه بارسلونا شد تا حساب کار به سود یوونتوس 3-0 شود.
 
یوونتوس 3 - بارسلونا 0/توفان تورین برای انتقام برلین
 
 
بعد از این گل بار دیگر آبی و اناری ها حملات پردامنه ای را روی دروازه حریف ترتیب دادند. در شصت و هفتمین دقیقه از بازی مصاف تک به تک سوارز با بوفون جدی ترین موقعیت بارسلونا در نیمه دوم را رقم زد که توپ با برخورد به مدافع یوونتوس در لحظه آخر راهی کرنر شد.

یک دقیقه بعد ضربه سوارز از پشت محوطه جریمه به دست کیه لینی برخورد کرد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

در هفتاد و دومین دقیقه دیر با پاس عمقی پیانیچ و ضربه خدیرا که در دهانه دروازه به کوادرادو برخورد کرد یوونتوس به گل چهارم رسید، امّا داور این گل را نپذیرفت، اگرچه به نظر می رسید که در اعلام آفساید عجله کرده است.
 
در دقایق پایانی مسابقه نیز بارسلونا فشارش را روی دروازه یوونتوس ادامه داد اما با تعویض های آلگری این فشار کنترل شد و هیچ کدام از حملات بارسا به موقعیت خطرناک منجر نشد تا یونتوس بازی رفت را در تورین سه بر صفر پیروز شود تا بارسلونا ربای صعود به مرحله بعد باز هم به معجزه در نیوکمپ نیاز داشته باشد.
 
یوونتوس 3 - بارسلونا 0/توفان تورین برای انتقام برلین

 

 

کدخبر: 256630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟