٢ هدف على منصور در نقل و انتقالات تابستانى

به این ترتیب رضا افتخاری و علیرضا منصوریان در اظهار نظری مشترک از دو خرید استقلال Esteghlal برای فصل بعد پرده برداری کردند و البته اعلام کردند که این تیم احتمالا یک یا دو خرید دیگر نیز خواهد داشت.

چپاروف و چشمی دو خرید اصلی استقلال هستند که آبی ها از حضور آنها مطمئن هستند اما منصوریان یک یا دو خرید قطعی دیگر هم برای فصل آینده دارد. سرمربی آبی ها با توجه به سن حیدری و مصدومیت های مداوم غفوری به دنبال یک مدافع راست است و در این میان به نظر مى رسد این مربى به دنبال حضور مهدی شیری در استقلال است. شیری در دوران حضور در نفت تهران نیز با منصوریان همکاری کرده بود و حالا سرمربی استقلال قصد دارد این بازیکن را از پیکان به جمع آبی ها بیاورد. شیری با پیکان در ابتدای فصل قرارداد یکساله امضا کرد و مشکلی برای حضور در استقلال ندارد تا این بازیکن گزینه اصلی منصوریان برای لیگ هفدهم در استقلال باشد.

سمت چپ دفاع استقلال نیز از دیگر نقاطى است که بازیکنانى همچون مگویان، زکی پور، میثم مجیدی و یعقوب کریمی در این پست به میدان رفتند و به جز زکی پور جوان، دیگر گزینه ها نتوانستند رضایت منصوریان را جلب کنند.

این طور که شواهد نشان مى دهد سرمربی استقلال به دنبال گزینه ای برای فعال کردن سمت چپ دفاع استقلال است و مانند نیم فصل لیگ برتر به دنبال گزینه قبلی خود یعنی مهرداد قنبری رفته است. قنبری در نیم فصل مذاکراتی با استقلال انجام داد اما مدیران ذوب آهن رضایت نامه این بازیکن را صادر نکردند و در بیانیه ای علیه او و استقلال موضع گیری کردند.

پس از این اتفاقات قنبری کمتر فرصت حضور در ترکیب ذوب آهن را پیدا کرد تا درخشان مهر، جوان توسط حسینی معرفی شود. با این وجود منصوریان همچنان به جذب این بازیکن علاقه دارد و قنبری دومین گزینه برای تکمیل لیست منصوریان است.

البته ناگفته نماند منصوریان همچنان به جذب سجاد شهباززاده نیز علاقمند است و در نظر دارد از این بازیکن در کنار کاوه رضایى بهره ببرد

در هر صورت باید منتظر ماند و دید آیا منصوریان مى تواند به هدف هاى خود در نقل و انتقالات بعدى برسد یا خیر و اینکه این مربى در نقل و انتقالات تابستانى موفق خواهد بود یا خیر؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟