10 نکته روی خط سلامت

افسردگی را دور کنید

افرادی که از تغییر روحیه مقطعی طی فصل زمستان رنج می برند و دچار افسردگی فصلی اند برای رفع دلتنگی و تغییر مود ورزش Sport کردن تاثیر بسزایی دارد. انجام ایروبیک به مدت 25 یا 30 دقیقه در روز موجب تقویت روحیه می شود.

وزن کم کنید

افرادی که دانه های روغنی مصرف می کنند نه تنها کمتر وزن اضافه می کنند بلکه با ریسک پنج درصدی کاهش اضافه وزن رو به رو هستند .دانه های روغنی به افرادی که در دوره سالمندی به سر می برند کمک می کند تا حافظه قوی تری داشته باشند.

سبز جادویی

نعنا موجب جلوگیری از ابتلا به آلزایمر مفید است و موجب بهبود حافظه و تمرکز می‌شود.

رابطه شیرو سکته مغزی

مصرف لبنیات،بخصوص شیر خطر سکته مغزی، بیماری های قلبی- عروقی، دیابت و سرطان روده را پایین می آورد.

خواص چای سبز

اگر در روز سه فنجان یا بیشتر چای مصرف کنید با کاهش ریسک 21درصدی سکته مغزی نسبت به افرادی که کمتر از یک فنجان چای سیاه یا سبز در روز می نوشند مواجه خواهید بود.

غذاهای شیرین و مشکلات قلبی

مصرف غذاهای شیرین و پُر کالری موجب بیماری های قلبی می شود.از آن‌جا‌ که شکر و چربی‌های اشباع‌شده با هم رابطه‌ مستقیمی دارند، افرادی که تمایل به غذاهای شیرین و چرب نیز دارند زودتر به مشکلات قلبی دچار می شوند .

فواید ورزش مناسب برای بدن

ورزش منظم ،افزایش خواب،با هوش تر شدن و احساس آرامش بیشتر را به دنبال داردکه باعث بهبود سلامت ریه می شود.

سرطان چه کسانی را نشانه می گیرد

مردان بلند قد و چاق و زنان دارای قد بلند بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان هستند متخصصان بر این باورند به ازای هر 6.35 سانتی متر افزایش قد خطر مرگ بر اثر سرطان حدود چهار درصد افزایش پیدا می کند.

افراد این منطقه کمبود ویتامین D دارند

افرادی که در مناطق ابری زندگی می کنند و خبری از روزهای آفتابی در آن نیست کمبود ویتامینDدارند و بهتر است از تخم مرغ و غذاهای دارای این ویتامین بیشتر استفاده کنند.

اثرات خالکوبی در بدن

جوهر خالکوبی برای بدن ایجاد مشکل کرده و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟