روش ست کردن نیم بوت و شلوار ! / زیباپوشی در شب یلدا + عکس ها

به گزارش رکنا، با توجه به نزدیکی شب یلدا در این مقاله به اصول ست کردن نیم بوت و شلوار پرداختیم که می توانید با دانستن آنها یک استایل عالی در شب یلدا داشته باشید. مثلا بدانید با یکسری از رنگ ها چه بپوشیم؟ با پالتو مشکی چه بپوشیم و یا به اندام تان چه مدل شومیزهایی می آید و چه مدل مویی به حالت و فرم چهره تان می آید؟ بنابراین بیشتر از هر چیزی باید تمرکز را روی خودتان بگذارید تا متوجه شوید که چه مدل گشتن باعث می شود که شما بیشتر از آن چیزی که هستی، خوشتیپ شوید و در نهایت اعتماد به نفس تان را افزایش بدهید.

حالا در این مقاله می خواهیم در خصوص این که ست کردن نیم بوت و شلوار چطور باید باشد برایان صحبت کنیم چراکه این روزها خیلی ها علاقه مند هستند که نیم بوت بپوشند ولی نمی دانند که با آن چه مدلی شلواری بپوشند که خب در صورت انتخاب اشتباه ممکن است تیپ و استایل شما به کلی آشفته و شلخته شود؛ چراکه نیم بوت ها به علت این ساق کوتاهی که دارند خیلی شلوار را پیش خودشان نسبت به بوت های ساق بلند به چشم می آورند. حالا در ادامه با ما همراه باشید برای دانستن طریقه ست کردن نیم بوت و شلوار.

ست نیم بوت

اصول ست کردن نیم بوت و شلوار

داشتن نیم بوت در استایل های زمستانی و پاییزی می تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد چراکه اصلا گذراندن این فصل ها با کتونی مزه ندارد و حس آمدن سرما و عوض شدن فصل را به آدم منتقل نمی کند. پس وقت برای پوشیدن کتونی زیاد است. این 2 فصل را با نیم بوت بگذرانید و برای ست شدن این کفش ها با شلوارتان و برای هرچه شیک تر به نظر آمدن نکات زیر را رعایت کنید:

بهتر است که سراغ آن دسته از نیم بوت ها بروید که دارای پاشنه کوچکی هستند تا از این طریق قدبلندتر دیده شوید.

یکی از سمی ترین کارها برای پوشیدن نیم بوت وقتی است که شما شلوارتان را روی نیم بوت هایتان می اندازید بنابراین این کار را از این به بعد اصلا انجام ندهید.

بهتر است که سراغ خرید و انتخاب آن دسته از شلوارهایی از نظر قد بروید که روی ساق نیم بوت شما قرار می گیرند و در صورتی که کمی هم بلندتر بودند پاچه های آن را تا روی نیم بوت تان تا کنید.

ست نیم بوت و شلوار

ست نیم بوت و شلوار

در صورتی که علاقه مند هستید که شلوارتان را داخل نیم بوت تان بگذارید بهتر است که از لگ ها و ساپورت های خیلی جذب استفاده کنید چراکه شلوارهای جین برای این موضوع گزینه خوبی نیستند.

در صورتی که علاقه مند به شلوارهای گشاد هستید شما می توانید از این شلوارها در کنار نیم بوت های پاشنه دار استفاده کنید.

در صورتی که علاقه مند هستید لاغرتر به نظر بیایید بهتر است که پایین شلوارتان را چند تا بزنید و با این کار بین ساق نیم بوت و پاچه های شلوار فاصله بیندازید تا از این طریق هم لاغر و هم قد بلند دیده شوید.

ست نیم بوت با شلوار

ست نیم بوت شلوار

بهتر است که نیم بوت را با آن دسته از شلوارهای جین که جذب یا راسته هستند بپوشید و برای این منظور به قد شلوار دقت کنید تا به لبه نیم بوت برسد و در صورتی که شلوار شما بلند بود به راحتی می توانید آن را مقداری تا کنید تا زیبایی کفش شما بیشتر به چشم بیاید و از نامرتب دیده شدن تان هم جلوگیری شود.

در صورتی که شلوار جین شما دمپا گشاد است می توانید پاچه شلوارتان را تا روی نیم بوت تان بیاورید به گونه ای که کفش تان زیر آن پوشانده شود و پاچه شلوارها 2 تا 3 سانتی متر از زمین فاصله داشته باشد؛ پس در صورتی که شلوارتان روی زمین کشیده می شود و زمین را جارو می کند قدش بیش از حد بلند است و مناسب استایل شما نیست.

در خصوص ست کردن نیم بوت با شلوارهای گشاد هم باید بگوییم که شلوارهای گشاد امسال از ترندترین شلوارها به شمار می روند که توانستند از جایگاه بسیار خوبی در استایل های زنانه برخوردار شوند و حتی خیلی ها آنها را با نیم بوت ها هم می پوشند و در صورتی که شما هم یکی از این افراد بودید باید در این باره یک اصل را رعایت کنید و آن هم این است که درصورتی که قدتان کوتاه است نباید این مدل شلوارها را با آن دسته از نیم بوت ها که پاشنه ندارند بپوشید چون این کار شما را قد کوتاه تر نشان می دهد بنابراین بهتر است در این مواقع به سراغ نیم بوت های پاشنه دار بروید.

ست کردن نیم بوت و شلوار

کدخبر: 953250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟