انواع مدل مانتوی یلدایی + عکس های رنگارنگ

به گزارش رکنا، در این مطلب ما کلی عکس از مدل مانتوهای یلدا با رنگ‌های سبز قرمز مشکی و یا ترکیب از این‌ها که بسیار جذاب می‌باشد کوتاه بلند اسپرت مجلسی برای تمام سنین جمع آوری کرده‌ایم.

مانتو یلدایی : کم کم داریم به ایام شب چله یا شب یلدا نزدیک می‌شویم و خانم‌هایی که اهل مد هستند بیشتر به استایل خود اهمیت می‌دهند دنبال مدل مانتو و استایل‌های جذاب هستند ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر دنبال مانتو و طرح برای دوخت هستید این مطلب را تماشا کنید.

باید بدانید وقتی یلدا به گوشتان می‌رسد رنگ قرمز سبز در ذهن شما تداعی می‌شودشما می‌توانید با دیدن و ایده گرفتن از این مطلب یک استایل متفاوت و جذاب در مهمانی داشته باشید حتی اگر عروس خانم و یا تازه عروسی هستید که امسال مراسم شب چهله دارید این مطلب به شما کمک زیادی می‌کند. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. اگر به دنبال مدل های جدید و ترند سال هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید! بنابراین با ما همراه شوید تا دنیای شگفت‌انگیز مدل‌های مانتو یلدایی را کشف کنید!

این مقاله برای جدیدترین طراحی‌ها و مدل‌های مانتو یلدایی است. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی راحتی شما هم ملاک باشد در اینجا برای تمام سلیقه‌ها ایده فراهم شده است.

اگر بخواهید کمی از استایل‌های کلیشه‌ای شب یلدا فاصله بگیرید، می‌توانید شومیز سفید و دامن چارخانه انتخاب کنید که ترکیب بسیار زیبایی است.شومیزها معجزه می‌کنند! پس حتما یک شومیز ساده با رنگی خنثی داشته باشد، آنها با همه چیز ست شده و در یک مهمانی به سبک یلدا شما را صاحب یک استایل ساده و بی‌نظیر می‌کنند.

انتخاب رنگ ناخن و طراحی آن‌ها نیز یکی دیگر از نکته‌هایی است که باید در نظر بگیرید. امروزه طراحی انار و هندوانه بر روی ناخن‌ها بسیار ترند شده و شما می‌توانید با کمی خلاقیت مدلی خاص و زیبا بسازید. برای انتخاب رنگ از میوه‌هایی که طبق رسم و رسوم در این شب خورده می‌شود، الهام گرفته شده است؛ رنگ قرمز که برگرفته از سرخی انار است، اصلی‌ترین رنگ تم شب یلدا است؛ اما رنگ سبز و سفید هم که از رنگ هندوانه گرفته می‌شود هم در ست کردن لباس مناسب این شب استفاده می‌شود.

در شب یلدا رسم است که حتما انار و هندوانه برای پذیرایی از میهمانان مهیا باشد، اما میوه‌های زمستانی دیگری مثل پرتقال، خرمالو، سیب و … هم استفاده می‌شود. هر یک از میوه‌های مخصوص شب یلدا فلسفه خاصی دارد؛ مثلا انار با آن دانه‌های سرخ و یکدست، نماد برکت و باروری است. رنگ سرخش نیز نشان از خورشید و شادی دارد. استفاده از اکسسوری‌ها با تم انار و هنداونه که دو نماد اصلی این شب هستند، می‌توانند استایل شما را جذاب‌تر کنند. اگر به این نماد ها علاقه ندارید، می‌توانید با یک تل سر یا هد بند که با سنگ‌های قرمز یا گل قرمز و برگ سبز تزئین شده است.

مانتو کتی یلدایی

کت و شلوار قرمز با بلوز سفید، مخصوص بانوانی است که طرفدار تیپ رسمی و خانومانه هستند. این ست زیبا همراه با یک جفت کفش پاشنه‌دار و یک دستبند انار طلا زیبا می،تواند درخشش شما را در هر مجلس و مهمانی تضمین نماید.برای مهمانی شب یلدا رنگ‌های تیره و گرم انتخاب بهتری نسبت به رنگ‌های زنده و شارپ هستند. رنگ‌های گرم شیک‌ و خاص بوده و هم‌چنین برای مهمانی‌های شب مناسب‌ترند.

بلوز قرمز و دامن سبز کوتاه

بلوز قرمز و دامن سبز کوتاه، یکی از ساده‌ترین و بهترین ست‌های شب یلدا می‌باشد، اگر دامن کوتاه انتخاب کردید حتما با ساپورت مشکی یا رنگ پا آن را تکمیل نمائید.پیراهن های بلند سبز رنگ، یک انتخاب ساده و زیبا برای استفاده در شب یلدا می باشد. این پیراهن ها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند و شما می توانید به سلیقه خود دامن و مدل پیراهن را انتخاب کنید. به همراه این لباس پوشیده و زیبا می توان از جوراب شلواری مشکی یا قهوه ای سوخته و سرمه ای استفاده کرد.

رنگ‌های روشن و جذاب

رنگ‌های روشن و جذاب مانند سفید، قرمز و سبز، انتخاب‌های خوبی برای شب یلدا هستند. این رنگ‌ها با نمادهای یلدایی سازگاری دارند و نشان دهنده احساس جشن و شادمانی می‌باشند. می‌توانید از ترکیب قرمز و سبز یا مشکی در لباس خود استفاده کنید تا استایل بسیار شیکی داشته باشید.رنگ سبز و رنگ قرمز جزو نمادهای اصلی شب یلدا هستند، رنگ قرمز نماد انرژی، قدرت، عشق و اشتیاق است و رنگ سبز نماد طبیعت، زندگی، تجدیدحیات، اعتماد بنفس، پول، ثروت و در نهایت صلح و آرامش می‌باشد.

مانتو شب یلدا

تیپ خاص یلدا

مانتو زنانه یلدا

تیپ یلدای زنانه

مانتو یلدا

مانتو یلدایی

مانتو شب یلدا

لباس شب یلدا

مانتو پیراهن شب یلدا

لباس یلدایی

تیپ یلدایی

پالتو یلدا

بلوز دامن یلدا

کت شلوار یلدا

ست مانتو کیف یلدا

مانتو یلدا

کت رنگی یلدا

کت و شلوار مناسب یلدا

ست یلدایی

مانتو شب یلدا

مانتو بلند شب یلدا

مدل مانتو شب یلدا

مانتو دخترانه یلدایی

کت یلدا

مدل مانـتو یـلدایی زنانه

ست یلدا

کت یلدایی

مانتو با تم یلدا

لباس یلدا

مانتو مناسب یلدا

مدل مانتو شب یلدا

انواع مدل مانتـو پاییزه یـلدایی

انواع مدل مانتـو کیمونو یـلدایی

مانـتو شب یـلدایی

مدل مانـتو یـلدایی زنانه

انواع مدل مانتـو جلو بسته یـلدایی

مانـتو یـلدایی ۱۴۰۳

ست دختر و مادری یلدا

مدل مانـتو یـلدایی

انواع مدل مانتـو تابستانی یـلدایی

مانـتوی یـلدایی

انواع مدل مانتـو کوتاه یـلدایی

شومیز یلدایی

مدل لباس شب یلدا زنانه اینستا

منبع: مجله مد گلی خانوم

کدخبر: 953335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟